تجهیزات ویپ

تلفن تحت شبکه بیسیم گرنداستریم DP722

از {{model.count}}

Grandstream DP722

تعداد
نوع
3,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

تلفن بیسیم گرنداستریم DP722  یک هندست تحت شبکه مناسب برای دکت های DP750 و DP752 است.گرنداستریم DP722 از دفترچه تلفن برخوردار بوده و دارای 10 حساب کاربری SIP نیز میباشد.قیمت گرنداستریم DP722 به همراه یک سال گارانتی شرکتی.

مشخصات
دارای برد ۳۵۰ متری در محیط باز و ۵۰ متری در محیط بسته
امکان ست شدن با پایه DECT مدل DP750 و DP752 گرنداستریم
دارای صفحه نمایش رنگی با کیفیت و ۱.۸ اینچی
امکان پاسخ گویی برای ۲۰ ساعت مکالمه و یا ۲۵۰ ساعت آماده به کار
امکان برقراری کنفرانس صوتی سه نفره
قابلیت تعریف ۱۰ اکانت سیپ روی هر گوشی بیسیم
دارای صدای تمام HD روی گوشی و اسپیکرفون
دارای جک ۳.۵ میلی متری برای اتصال هدست
برند
گرنداستریم

معرفی هندست بیسیم گرنداستریم DP722

در میان انواع گوشی های تلفن ویپ جدیدی که طراحی و تولید می شوند، باید به تلفن بیسیم گرنداستریم مدل DP722 اشاره کنیم. این مدل گوشی ها از پرکاربردترین نمونه های گوشی تلفن تحت شبکه تلفن VOIP هستند. تلفن های گرند بیسیم بوده و از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار هستند. بیشتر ادارات و شرکت هایی که نیاز به برگزاری کنفرانس تلفنی دارند، اقدام به استفاده از این مدل تلفن های تحت شبکه می نمایند.

به طور کلی تلفن بیسیم گرنداستریم مدل DP722 قابلیت ارتباط صوتی با 10 اکانت را داشته، و قابلیت استفاده از آنها در محیط های مختلف برای کاربران مهیا است. می توان این گوشی های ویپ را از نمایندگی های معتبر Grandstream در ایران تهیه نمود. اما پیش از آنکه بخواهید اقدام به خرید این نمونه از گوشی ها نمایید، بهتر است در مورد کاربرد و مشخصات آن اطلاعات بدست آورید. 

  • مشخصات تلفن بیسیم گرنداستریم مدل DP722

تلفن های تحت شبکه یا IP Phone های گرنداستریم DP722 از دفترچه تلفن برخوردار بوده و دارای 10 حساب کاربری SIP نیز هستند. برد این نمونه از گوشی های بیسیم تحت شبکه  معادل 350 متر در فضای آزاد با دکت DP752 و 300 متر در فضای آزاد با دکت DP750 و 50 متر در فضای داخلی است. از این رو می توان آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. 

قیمت تلفن بیسیم گرنداستریم مدل DP722

معمولا قیمت تلفن بیسیم گرنداستریم DP722 نسبت به نمونه های دیگر این گوشی ها بیشتر است. اما دلیل این بالا بودن قیمت سیستم های تلفن گرنداستریم، ویژگی ها و مشخصاتی  است که دارد. از جمله مزایایی که می توانیم برای این نمونه از گوشی های تلفن بیان کنیم، قابلیت برگزاری کنفرانس سه طرفه صوتی، دارای گوشی، هدست و صدای اچ دی بر روی بلندگو است.

علاوه بر این موارد تلفن های گرنداستریم دارای سیستم عامل بدون کابل بوده و می توان نرم افزار آنها را به روز رسانی نمود. تمامی این مزایا و ویژگی ها منجر شده است که قیمت گرنداستریم DP722 نسبت به نمونه های مشابه بیشتر باشد. 


دیتاشیت تلفن بیسیم گرنداستریم DP722

datasheet_dp722_english.pdf


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...