مودم


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

معرفی مودم

تجهیزات مختلف و متعددی برای برپایی شبکه مورد نیاز است. یکی از تجهیزات شبکه بسیار مورد نیاز، مودم می باشد که در این متن در خصوص آن مطالبی ارائه می شود. مودم انواع مختلفی دارد. این وسیله به عنوان سخت افزاری است که در تجهیزات شبکه کار تبدیل سیگنال را بر عهده دارد و سیگنال دیجیتالی و آنالوگ را به هم تبدیل می کند. با استفاده از این تبدیل می توان به دنیای اینترنت راه یافت. دنیای دیجیتالی اینترنت با استفاده از مودم قابل دسترس است. این دستگاه در یک تقسیم بندی کلی می تواند به سه شاخه مودم های داخلی، خارجی و کارت برای لپتاپ شخصی تقسیم بندی شود. نوع داخلی در درون دستگاه های متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرند و نمونه ای از آن، مودم هایی است که درون انواع موبایل قرار می گیرد. اما نوع خارجی دستگاهی است مجزا که نصب و راه اندازی آن بسیار ساده بوده و کارایی بالاتری به نسبت نوع داخلی دارد. حتی تعمیر این دستگاه نیز به دلیل آن که یک سخت افزار خارجی است، راحت تر می باشد. در نهایت مودم مربوط به لپ تاپ شخصی نیز نوع دیگری از انواع آن می باشد. یعنی برای هر نوع سلیقه ای طراحی این محصول انجام شده و افراد می توانند در دستگاه های مختلف از آن بهره مند شوند. در ادامه با همراه باشید تا در این خصوص مطالبی ارائه شود.

قیمت مودم

قیمت مودم

انواع مودم

با توجه به تنوع و تعدد مودم ها، قیمت آن ها نیز متفاوت است و برای خرید آن با توجه به کارایی و کاربرد باید اقدام نمود. در حال حاضر مودم 4g و نسل های جدیدتر آن از جمله به روزترین مودم هایی است که در آنها از تکنولوژی های خاصی بهره برده می شود. 

مودم وای فای نیز نوع دیگری از انواع آن است که قیمت مودم وای فای بر اساس نوع و قابلیت های ارسال و تبدیل سیگنال ها متغیر است. در این نوع از فناوری IEEE استفاده شده که یکی از نکات برجسته وای فای آن است که می تواند سیستم عامل های مختلف و متنوعی را تحت پوشش قرار دهد. همچنین سخت افزارهای مختلف نیز می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. با توجه به این مطالب قیمت این نوع از انواع مودم نیز متغیر و متنوع است. از سوی دیگر وای فای نیز دارای انواعی است که مثلا برای وای جیبی نوعی از آن است. برای خرید مودم جیبی و انواع آن می توانید با کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس برقرار نموده و از اطلاعات و مشاوره آنها بهره مند شوید.

خرید مودم

مودم adsl، مودم سیم کارت خور یا مودم سیمکارتی و انواع دیگر آن با توجه به کاربرد آنها مورد استفاده قرار می گیرند. انواع adsl به عنوان نسل جدید مودم ها با سرعتهای مختلف بوده که امروزه تکنولوژی های بسیار جدیدتر این نوع از مودم ها نیز ارائه شده است. مودم وای فای نیز باعث شده است تا بتوان در هر مکانی از فاصله معین از مودم بتوان از امکانات آن بهره برد. گوشه ای دیگر از انواع مودم به غیر از انواعی که نام برده شد، مودم وای فای با پورت LAN، مودم های LTE، وایرلس و با سیم و موارد مشابه دیگر می باشد. حتی در برخی موارد دانگل ها نیز که به مانند یواس بی بوده و برای راه اندازی مودم سیار وای فای مورد استفاده هستند، دارای محبوبیت می باشند. تمام کسانی که علاقه مند هستند تا با دنیای دیجیتال به طور پیوسته در ارتباط باشند، این نوع سیار را مطلوب دانسته و از آنها به وفور استفاده می نمایند. بدون استفاده از این مزیت نمی توان در رقابت کنونی موفق بود. هم چیز دیجیتالی است و کوجکترین نقل و انتقال داده نیز از این مسیر امکان پذیر می شود. 

 خرید مودم

خرید مودم

جمع بندی

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و به واسطه آن می توان زمینه رشد و پیشرفت را از طریق فضای دیجیتال و مجازی فراهم نمود. لذا یک نیاز است تا برای رسیدن به این موفقیت از تجهیزاتی بهره برد که امکانات رسیدن به این مهم را فراهم می نمایند. مودم یکی از این ابزار است و به واسطه آن می توان ارتباط را برقرار کرد. برای خرید مودم می توان از روش های مختلف بهره برد. خرید اینترنتی، خرید از طریق سامانه های خرید و فروش، خرید حضوری و یا ثبت سفارش و استفاده از کیف الکترونیک که البته برای خرید انواع محصولات تجهیزات اکتیو شبکه می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه به این مهم دست یابید. به این وسیله می توانید از خرید مودم ارزان نیز بهره مند شوید. با توجه به تغییرات قیمت، این مجموعه بهترین شرایط را برای تهیه مودم ارزان و به صرفه در اختیار کاربران قرار خواهد داد. خرید انواع مودم، با توجه به کارایی آن و در بهترین شرایط با قیمتی مناسب از جمله امکاناتی است که در اختیار مشتریان خواهد بود. 

خرید مودم وای فای

خرید مودم وای فای

دسته‌بندی