خرید تلفن ویپ voip


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

دنیای امروز را شبکه و وب در سیطره خود گرفته و کارهای مختلفی در این حوزه انجام می شود. یکی از تجهیزات ویپ که از طریق شبکه قابل دسترسی است، تلفن ویپ است که به نسبت تلفن های معمول که در مکان های مختلف از آن استفاده می شود، مزیت بیشتری داشته و یکی از آنها ارتباط مستقیم و سریع با مخاطبی است که در آن سوی شبکه قرار دارد. در این متن به معرفی تلفن ویپ voip یا تلفن تحت شبکه خواهیم پرداخت.

قیمت تلفن ویپ Voip

از آنجایی که امکانات متعدد و متنوعی در تلفن های voip تعبیه شده است لذا قیمت تلفن های ویپ مختلف نیز با هم فرق خواهد داشت. تنوع قیمت این محصول را می توان از طریق سایت های برند و معروفی که در این حوزه فعال هستند، پیگیری نمود. 

قیمت تلفن ویپ از یک میلیون تا چند ده میلیون متغیر بوده که با توجه به شرح امکانات به کار رفته در آن این تغییر قیمت تلفن ویپ وجود خواهد داشت. حتی با توجه به این که تلفن تحت شبکه را می توان در رده های مختلفی نظیر با سیم و یا بدون سیم تقسیم بندی نمود و حتی در تقسیم بندی تلفن بی سیم، توجه به این که با وای فای فعال خواهد شد و یا از DECT بهره برده شده است، تنوع قیمت ایجاد می شود.

 از سوی دیگر تلفن های مختلف دیگری از نوع تلفن تحت شبکه وجود دارند که با یو اس بی و اتصال به کامپیوتر نیازمند کابل نخواهند بود و یا به صورت نرم افزاری فعال می شوند که این موارد نیز از انواع دیگر این نوع از تلفن ها می باشند. 

نکات مهم برای خرید تلفن ویپ

برای خرید تلفن تحت شبکه و اصولا تجهیزات ویپ باید به مواردی توجه داشت که ساده ترین این موارد ساختار ظاهری به کار رفته در این نوع از تلفن های دیجیتال است. هر تلفن تحت شبکه دارای صفحه نمایش، انواع نشانگرها، انتخاب خطوط، کلیدهای برنامه ریزی و بلندگو است که البته این موارد بخش ساده و از پیش تعریف شده برای این نوع از تلفن ها می باشد که برای خرید باید به آنها توجه نمود.

 از سوی دیگر با توجه به این که تفاوت در کارایی استفاده از این نوع تلفن ها نیز بر اجزاء و امکانات آنها خواهد افزود، لذا نحوه کاربرد و استفاده از آنها باید به دقت مورد توجه باشد. مثلا تلفن مدیریتی با تلفن کارشناسی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. 


خرید تلفن ویپ

خرید تلفن ویپ


تلفن ویپ چیست؟

شبکه ای که در آن صوت از طریق پروتکل های امن و آدرس های شخصی ارسال می شود، این امکان را فراهم می کند تا افراد و کاربران بتوانند در این شبکه و با امنیت بالا با یکدیگر در ارتباط باشند. در این شبکه پشتیبانی SIP باعث می شود تا ارتباط بین کاربران امن باشد. با استفاده از تلفن ویپ که نصب آن آسان است و استفاده از آن باعث می شود تا مخاطب با سرعت بیشتری در دسترس باشد، یک مزیت بزرگ است. یکی از محصولات مشابه تلفن تحت شبکه گیت وی ویپ voip که احتمالا مورد استفاده شما قرار میگیرد.

در این روش ارتباطی نیاز نیست تا کابل کشی های پیچیده ای صورت پذیرد بلکه می توان با کابل کشی محدود از امکانات موجود شبکه بهره برد. حتی با استفاده از تلفن ویپ می توان نویز را به حداقل کاهش داد. این امکان به دلیل آن است که همه چیز دیجیتالی در حال ارسال و انتقال است و به این سبب کیفیت در حد بالایی وجود دارد. تلفن ویپ voip به گونه ای طراحی شده است که حتی می توان با تغییر نودها، از آن بهره برد. 

تلفن ویپ چیست؟

تلفن ویپ چیست؟

هر نقطه ای که قابلیت بهره مندی از شبکه در آن وجود داشته باشد، می تواند از تلفن ویپ بهره مند شود. البته باید توجه داشت که همین امکان می تواند به عنوان یک نقطه ضعف نیز تلقی شود زیرا در نقطه ای که شبکه در آن وجود نداشته و یا امکانات فنی در آن نقطه ضعیف است، استفاده از این تلفن تقریبا مزیتی نداشته و غیر ممکن می شود. 

همچنین برای پیاده سازی تلفن تحت شبکه نیازمند استفاده از برق هستیم و این محصول باید از برق شهری استفاده نماید. لذا در این قسمت برخی از مزیت ها و معایب استفاده از این نوع تلفن های دیجیتالی مطرح شد که می تواند تا حدود زیادی راهنمای افراد باشد.این برق میتواند به وسیله آداپتور و یا قابلیت POE سوئیچ های شبکه تامین شود. اگر تلفن ویپ مورد نیاز شماست، ممکن هست کارت تلفنی ویپ هم به کارتان بیاد از محصولات ما دیدن کنید.

گوشی تلفن ویپ و ارتقای سازمان

تلفن تحت شبکه یک فضای خصوصی را ایجاد می کند که در آن کاربرانی که معرفی شده اند، قادر خواهند بود تا با یکدیگر از طریق تماس تلفنی خاص ارتباط برقرار نمایند. این روش می تواند به ارتقای سازمان به شدت کمک نماید. حتی به این واسطه می توان امنیت را در سازمان افزایش داد که علاوه بر مزیت سرعت و انتقال مناسب داده است. 

دسته‌بندی