تجهیزات ویپ

تلفن بیسیم گرنداستریم WP820

از {{model.count}}

Grandstream WP820

تعداد
نوع
9,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

تلفن بیسیم گرنداستریم WP820 یک تلفن بر پایه WiFi میباشد.ویژگی ها و مشخصات تلفن بیسیم گرنداستریم WP820 نشان دهنده‌‌ی کاربردی بودن این تلفن تحت شبکه است.قیمت WP820 گرنداستریم به همراه یک سال گارانتی شرکتی شبکه سنتر.

مشخصات
دارای 2 اکانت سیپ SIP
دارای سیستم عامل اندروید
دارای صفحه نمایش بزرگ و لمسی
صفحه نمایش ۲.۴ اینچی رنگی
دارای WiFi دو بانده
دارای دو میکروفن با کیفیت
دارای امکان کاهش نویز و صداهای مزاحم
دارای بلوتوث داخلی برای اتصال هدست بلوتوث و ارتباط با گوشی موبایل

تلفن بیسیم گرنداستریم WP820

تلفن گرنداستریم WP820 از جمله تلفن های تحت شبکه بیسیمی هستند، که به راحتی می توان آنها را بر روی میز قرارداد.این نمونه از IP Phone ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها برای برقراری ارتباط با اپراتورها از آنها استفاده می کنند. به طور کلی باید بگوییم تلفن های گرنداستریم در رده های اپراتوری، مدیریتی و کارشناسی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

طراحی بدنه این نمونه از تلفن های GRANDSTREAM بسیاری عالی و شیک بوده، و قابلیت های فوق العاده ای دارند. تلفن  گرنداستریم WP820 از سیستم عامل اندروید ورژن 7 پشتیبانی نموده و می توان به راحتی آن را به وای فای متصل کرد. با تمامی این ویژگی ها و مشخصه ها، اما قیمت تلفن گرنداستریم WP820 بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

  • ویژگی ها و مشخصات تلفن بیسیم گرنداستریم WP820

افرادی که تمایل دارند برای محل کار خود اقدام به تهیه تلفن های تحت شبکه گرنداستریم نمایند، بهتر است ابتدا در مورد ویژگی ها و مشخصات این نمونه از تلفن ها اطلاعات به دست آورند. پس از آن می توانند با اطمینان بهتر و اطلاعات بیشتر تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنند. از جمله ویژگی ها و مشخصه هایی که می توانیم برای تلفن بیسیم گرنداستریم WP820 بیان کنیم، عبارت است از:

  • دارای بدنه ای مقاوم در برابر هرگونه ضربه ای
  • قابلیت تنظیم کردن زنگ تماس ورودی به دلخواه
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ورژن 7
  • پشتیبانی تلفن WP820 از 2 اکانت SIP
  • قابلیت برقراری کنفرانس سه طرفه
  • مجهز به بلوتوث
  • دارای دو میکروفن با کیفیت صدای اچ دی
  •  دارای باتری قابل شارژ با ظرفیتی معادل 1500 میلی آمپر

قیمت تلفن بیسیم گرنداستریم WP820

قیمت تلفن گرنداستریم WP820 نسبت به ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده،  به همین دلیل این نمونه از تلفن های تحت شبکه بسیار در شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.لازم به ذکر است این مدل تلفن بیسیم نسبت به تلفن بیسیم WP810 و تلفن های دکت DP720 و DP722 از قیمت بالاتری برخوردار است. 

دیتاشیت تلفن بیسیم WP820 گرنداستریم


datasheet_wp820.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...