تجهیزات ویپ

تلفن بیسیم تحت شبکه یالینک W53H

از {{model.count}}

Yealink W53H

تعداد
نوع
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور
برند
یالینک
مشخصات فیزیکی
ابعاد :
صفحه نمایش :
وزن :
قابلیت اتصال به دیوار : دارد
مشخصات فنی
دارای Backlit و نور صفحه کلید
دارای 5 اکانت SIP
صفحه نمایش گرافیکی رنگی
دارای کنفرانس 3 طرفه
اسپیکر
اتصالات
(LAN(10-100-1000
(PC(10-100-1000
Headset)RJ9)
مزایای خاص و معایب
کیفیت صدای HD
میکروفن HD
قابلیت اتصال به W53P
نگهداری شارژ برای 18 ساعت مکالمه و 200 ساعت در حالت آماده
آنتن دهی 50 متر درونی و 300 متر بیرونی
دارای دفترچه تلفن با 100 مخاطب
دارای قابلیت تماس IP به IP
  • گوشی هندست بیسیم یالینک مدل Yealink W53H

تلفن های بیسیم ویپ که توسط کمپانی یالینک طراحی و تولید می شوند از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. تلفن بیسیم یالینک W53H یکی از نمونه تلفن های تحت شبکه است که توسط این کمپانی تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. عمر باتری این نمونه از تلفن های بیسیم بسیار بالا بوده و قابلیت سازگاری با سیستم های مختلف تلفنی ویپ را نیز دارند. 

می توانید با خرید تلفن بیسیم یالینک مدل W53H به قیمت مناسب، از آن برای شرکت ها و ادارات مختلف استفاده کنید. IP Phone های یالینک از فواید بسیار زیادی برخوردار بوده و کاربرد آسانی نیز دارند. می توانید در زمان برقراری مکالمه تلفن را به هر جایی که بخواهید ببرید. بدون آنکه در تماس شما اختلالی به وجود آید.

از سوی دیگر این تلفن ها ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند که منجر شده است تا در سطح جهان به محبوبیت و شهرت دست یابند. تلفن های یالینک بیسیم را می توان تا 8 عدد هدست توسعه داد. یعنی این سری از گوشی ها قابلیت پشتیبانی از 8 هدست را دارند. 

قیمت تلفن بیسیم یالینک W53H

قیمت تلفن بیسیم یالینک W53H

  • مشخصات فنی تلفن بیسیم یالینک W53H

تکنولوژی ساخت تلفن های یالینک جدید و به روز بوده و طبق استاندارد جهانی است. از این رو با خرید این نمونه از تلفن ها قادر خواهید بود مکالمه با کیفیتی داشته باشید. صفحه نمایشگر تلفن های یالینک مدل W53H رنگی بوده و در ابعاد 128 در 160 طراحی می شوند. صفحه این تلفن ها 1.8 اینچی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. 

علاوه بر تمامی این ویژگی ها باید بگوییم تلفن بیسیم یالینک W53H دارای چراغ اعلان بوده، و از کلیدهای نرم افزاری نیز پشتیبانی می کند. این تلفن ها نمایش تاریخ و زمان دارند و از دفترچه تلفن برای ذخیره شماره نیز برخوردار هستند. در کنار تمامی این ویژگی ها، قیمت مناسب تلفن یالینک w53h منجر به محبوبیت بیشتر این نمونه از گوشی ها شده است. 



دیتاشیت بیسیم w53h یالینک


Yealink-W53H-Datasheet.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...