تجهیزات ویپ

گوشی تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP1625

از {{model.count}}

Grandstream GXP1625

تعداد
نوع
2,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

تلفن گرنداستریم GXP1625 یک تلفن ویپ کارمندی با 2 اکانت SIP و قابلیت POE است.قیمت گرنداستریم 1625 در کنار قابلیت های آن، این تلفن را به محبوب ترین تلفن ویپ بازار تبدیل کرده است.

مشخصات فیزیکی
ابعاد :
صفحه نمایش : 48*132
وزن : 730 گرم
قابلیت اتصال به دیوار : دارد
مشخصات فنی
دارای 2 اکانت SIP
دارای Backlit
دارای 3 کلید قابل برنامه ریزی
دارای قابلیت کنفرانس
صفحه نمایش گرافیکی
اسپیکر
اتصالات
LAN
PC
Headset)RJ9)
مزایای خاص و معایب
دارای آداپتور
پشتیبانی از POE
عدم پشتیبانی از open VPN
دارای کیفیت صدای HD
برند
گرنداستریم

 تلفن تحت شبکه GXP1625 گرنداستریم

گوشی های جدید و هوشمندی که طراحی شده و به بازار عرضه می شوند، دارای نمونه های بسیار متنوعی هستند. از میان این گوشی های هوشمند باید به تلفن تحت شبکه GXP1625 گرنداستریم اشاره کنیم. این گوشی ها از نمونه تلفن های ویپ گرنداستریم هستند، که از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردارند. 

بسیاری از شرکت های معتبر برای ان که بتوانند از مزایای این سیستم ها برخوردار شوند، ترجیح می دهند اقدام به خرید تلفن تحت شبکه GXP1625 گرنداستریم نمایند.این مدل تلفن تحت شبکه دارای صدای اچ دی بوده، و می توان با استفاده از آنها به راحتی اقدام به برگزاری کنفرانس سه طرفه نمود. از سوی دیگر باید بگوییم که این تلفن های تحت شبکه دارای دو اکانت سیپ SIP نیز هستند. 

تلفن 1625 گرنداستریم

قیمت GXP1625 گرنداستریم

  • مشخصات فنی تلفن GXP1625 گرنداستریم

اگر قصد دارید از این نمونه تلفن ویپ استفاده کنید، بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که بررسی مشخصات آنها پیش از خرید بسیار حائز اهمیت است. گوشی های گرنداستریم با قابلیت IP Phone امنیت فوق العاده ای برای برقراری ارتباط دارند. پس می توانید با اطمینان خاطر از این نمونه تلفن تحت شبکه برای مراکز مختلف از جمله شرکت ها استفاده کنید.

قیمت 1625 گرنداستریم

قیمت تلفن  1625 گرنداستریم به دلیل ویژگی هایی خاصی که این نمونه از گوشی ها دارند، بالا است. اما اگر قصد دارید این نمونه از تلفن ها را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید به سراغ خرید اینترنتی و بدون واسطه روید. این نمونه از تلفن های آی پی صدا را با کیفیت عالی برای مخاطبین ارائه می دهد.

از این رو خرید تلفن های گرنداستریم با قیمت مناسب، نه تنها می تواند در برقراری ارتباط با مشتری رضایت به همراه داشته باشد، بلکه ویژگی های خاص آن نیز منجر می شود تا بتوان از گوشی های گرنداستریم در محیط های مختلفی استفاده کرد.

حل مشکل رمز تلفن گرنداستریم GXP1625

با اعمال تحریم ها بر کشورمان شرکت گرنداستریم اقدام به بلاک کردن برخی محصولات خود در ایران کرده است بطوریکه در برخی موارد مشاهده میشود دسترسی به تنظیمات تلفن گرنداستریم 1625 با یوزرنیم و پسورد admin,admin امکان پذیر نمیباشد.برای حل این مشکل میتوانید به مقاله حل مشکل رمز تلفن های تحت شبکه گرنداستریم در مجله شبکه سنتر مراجعه کنید.


دیتاشیت تلفن گرنداستریم 1625

datasheet_gxp1620_1625_english.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...