تجهیزات ویپ

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2614

از {{model.count}}

Grandstream GRP2614

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

تلفن گرنداستریم GRP2614 یک تلفن مدیریتی است.ویژگی های تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم آن را به یک تلفن ویپ پرفروش تبدیل کرده است.خرید تلفن گرنداستریم 2614 امکانات نرم افزاری مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد و قیمت 2614 گرنداستریم به نسبت مدلهای کارمندی بالاتر میباشد.

برند
گرنداستریم
مشخصات
دارای ۴ اکانت SIP
امکان تعریف ۴ لاین خط و پاسخ گویی همزمان ۴ خط
سازگاری کامل با انواع سافت سوئیچ (ایزابل، Free PBX، استریسک) و IP-PBX های سیپ ساپورت
صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی
صفحه نمایش دوم ۲.۴ اینچی برای تعریف ۴۰ دکمه برای اهداف مختلف (۸ کلید در ۵ صفحه)
کیفیت صدای تمام HD
دارای Wifi
دارای بلوتوث داخلی
دارای ۲ پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ گیگ
امکان اتصال هدست
پشتیبانی از Open VPN
امکان تغذیه برق از طریق پورت شبکه POE – عملکرد بدون آداپتور
رنگ
مشکی
  • تلفن گرنداستریم GRP2614

معمولا استفاده از تلفن های تحت شبکه در محیط هایی همچون ادارات و شرکت ها، به شکل خاصی حائز اهمیت است. از این رو لازم است برند های خاصی از تلفن های تحت شبکه در این محیط ها استفاده شود. تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم نمونه ای از تلفن های مدیریتی ویپ است که از طراحی خاصی برخوردار است.  

این نمونه از تلفن ها دارای 4 خط بوده و از پورت های دو گیگابایتی، وای فای یکپارچه، بلوتوث و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. سری تلفن های تحت شبکه GRP گرنداستریم، دارای ویژگی های امنیتی خاصی نیز هستند. از جمله ویژگی های امنیتی تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم می توانیم به بوت ایمن، ذخیره سازی داده های رمزگذاری، سیستم عامل دوگانه و موارد دیگر اشاره کنیم. 

معمولا صفحه نمایشگر IP Phone های Grandstream ال ای دی دوگانه بوده و از 40 کلید مجازی برخوردار هستند. قیمت تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم نسبت به نمونه های مشابه خود مناسب تر بوده و از این رو بسیاری از شرکت ها و ادارات ترجیح می دهند از این نمونه تلفن های تحت شبکه استفاده کنند. 

قیمت تلفن 2614 گرنداستریم

قیمت تلفن 2614 گرنداستریم

  • ویژگی های تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم

تلفن های تحت شبکه گرنداستریم مدل 2614 دارای 4 اکانت اخلی SIP بوده و از پورت PoE پشتیبانی می کند. این نمونه از تلفن ها را می توان به راحتی از مراکز معتبر در ایران خریداری نموده و مورد استفاده قرار داد. از جمله ویژگی های خاصی که منجر شده است تا تلفن های گرنداستریم در ایران به محبوبیت دست یابند، کیفیت صدای اچ دی این تلفن ها است. 

علاوه بر آن نیز باید بگوییم تلفن تحت شبکه 2614 گرنداستریم دارای پورت یو اس بی بوده و از 4 کلید نرم افزاری برخوردار است. کلید های میانبر قطع صدا، تکرار تماس و هدست نیز از جمله دیگر ویژگی های تلفن های تحت شبکه مدل GRP2614 است. می توان از این نمونه تلفن ها بر روی میز و دیوار استفاده کرد. 


دیتاشیت تلفن گرنداستریم GRP2614


2614 grandstream datasheet.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...