تجهیزات ویپ

تلفن گرنداستریم GXP1628

از {{model.count}}

GrandstreamGXP 1628

تعداد
نوع
3,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور
برند
گرنداستریم
مشخصات فیزیکی
صفحه نمایش : 48*132
قابلیت اتصال به دیوار : دارد
مشخصات فنی
دارای 2 اکانت SIP
دارای Backlit
دارای 3 کلید قابل برنامه ریزی
دارای قابلیت کنفرانس 4طرفه
صفحه نمایش گرافیکی
اسپیکر
اتصالات
LAN
PC
Headset)RJ9)
مزایای خاص و معایب
پشتیبانی از POE
پشتیبانی از open VPN
دارای کیفیت صدای HD
دارای قابلیت اتصال به ماژول
دارای 8 عدد کلید BLF

ویژگی های تلفن تحت شبکه گرنداستریم 1628

تلفن گرنداستریم 1628 نمونه ای از تلفن های ویپ تولید شده در کمپانی گرنداستریم است که در کنار طراحی زیبا، از قابلیت های ویژه ای نیز برخوردار است. این نمونه از تلفن ویپ دارای قیمت ارزانی هستند و از این رو برای کسب و کارهای متوسط و کوچک مناسب به شمار می روند.

تلفن گرنداستریم 1628 قابلیت استفاده برای عموم را داشته و از کیفیت صدای صوتی اچ دی برخوردار است. این گوشی ها دارای ابعاد کوچک و سبکی هستند اما از دوام بالایی برخوردار می باشند. از این رو بسیاری از افراد برای استفاده در محیط خانگی نیز تمایل به خرید این تلفن های گرنداستریم دارند. 

نکته ای که استفاده از تلفن گرنداستریم را پرکاربرد کرده است، قابلیت جابجایی آنها در هر محیطی است. می توان با استفاده از یک رابط ساده، این نمونه از تلفن های تحت شبکه را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

قیمت تلفن گرنداستریم 1628 

قیمت تلفن گرنداستریم 1628

ویژگی ها و قیمت تلفن گرنداستریم 1628

از جمله بهترین ویژگی هایی که می توانیم برای این نمونه از تلفن های تحت شبکه بیان کنیم، داشتن دو پورت شبکه است. از سوی دیگر می توان به راحتی با استفاده از این تلفن ها کنفرانس سه طرفه صوتی برگزار کرد. در نهایت نیز باید به 3 کلید قابل برنامه ریزی و 8 کلید شماره گیری سریع در این تلفن ها اشاره کنیم. 

تمام این ویژگی های خاص با قیمت مناسب تلفن گرنداستریم 1628 منجر شده است تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند اقدام به خرید این تلفن های هوشمند نمایند. تا بتوانند از ویژگی ها و قابلیت های خاص آن بهره مند شوند. می توان بیش از 500 اکانت را در دفتر تلفن این تلفن ذخیره کرد و به تمام این شماره ها دسترسی داشت. 

از جمله محصولات مشابه این تلفن، میتوان به تلفن 2602p گرنداستریم اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...