تجهیزات ویپ

گیت وی نیوراک HX440G

از {{model.count}}

Newrock HX440G

تعداد
نوع
6,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

گیت وی نیوراک HX440G یک گیت وی FXO 4 پورت نیوراک با قیمت مناسب است.خرید گیت وی نیوراک HX440G تعداد دو پورت شبکه گیگ را در اختیار شما قرار میدهد.قیمت روز گیت وی نیوراک HX440G همراه با گارانتی یک ساله در شبکه سنتر.

مشخصات فیزیکی
ابعاد: 30*109*150
وزن :300 گرم
قابلیت نصب روی دیوار:
قابلیت نصب در Rack :
مشخصات فنی
دارای 4 پورت FXO
دارای 2 پورت شبکه گیگابیت
پشتیبانی از L2TP, OpenVPN
پشتیبانی از فکس
پشتیبانی از مودم و POS تحت پروتکل های T.30 و T.38
پشتیبانی از SIP, MGCP
امکان مدیریت از طریق وب
دارای قابلیت حذف اکو
پشتیبانی از کدک های G.711 (a/μ), G.729a, G.722, G.722.2 Roadmap feature
دارای رم 256 مگابایت
برند
نیوراک
  • گیت وی نیوراک HX440G

گیت وی Voip به عنوان ارتباط دهنده بین دو سیستم در نظر گرفته می شود. این ارتباط میان سیستم های تلفن شهری و دیجیتال ایجاد می شود. این گروه از سخت افزارها دارای تنوع هستند. با استفاده از این ارتباط می توان دو سیستم که کارایی متفاوتی دارند، با هم لینک کرد. یعنی دو سیستم که از دو پروتکل متفاوت پیروی می کنند با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند. یکی از انواع این سخت افزارها گیت وی نیوراک HX440G است که ارتباط دهنده میان سیستم دیجیتال به غیر آن و برعکس است. در ادامه در خصوص این محصول مطالبی ارائه خواهد و نکاتی در زمینه مشخصات و ظاهر آن بیان می شود. 

با استفاده از گیت وی می توان از تجهیزات مختلفی که امکان کنار گذاشتن آنها در طول زمان وجود دارد، استفاده نمود. گیت وی در برخی موارد عملکردی مشابه مودم و روتر دارد. در ادامه متن با ما همراه باشید.

قیمت گیت وی نیوراک HX440G

قیمت گیت وی نیوراک HX440G

  • مشخصات فنی گیت وی نیوراک HX440G

یکی از محصولات جدید شرکت نیوراک، گیت وی نیوراک HX440G است که در آن از 4 پورت FXO استفاده می شود. همچنین پورت های دیگری نظیر پورت مربوط به شبکه در آن وجود دارد. این محصول از پروتکل های متنوعی پشتیبانی می نماید که می توان به IMS و SIP اشاره نمود. دلیل استفاده از گیت وی نیوراک HX440G آن است که این محصول به منظور رفع معایب سری های قبل خود تولید و به بازار روانه شده است. این محصول در ابعاد 30×109×150 میلیمتر مکعب و با وزنی معادل 300 گرم تولید شده است و در آن از پورتهای RJ11 و RJ45 استفاده شده است.

از نکات مهمی که در این محصول وجود دارد آن است که در آن امکان رمزگذاری مدیا وجود داشته و به این واسطه می توان به افزایش امنیت شبکه کمک نمود. همچنین گیت وی نیوراک HX440G می تواند از کدک های مختلفی پشتیبانی نماید. پشتیبانی از فکس، مودم و پروتکل هایی مانند T.30 از دیگر نکات برجسته این محصول می باشد. همچنین در این گیت وی یک پردازنده 880 مگاهرتزی استفاده شده است. همچنین پردازنده این محصول دو هسته ای می باشد. رم به کار رفته در این محصول نیز 256 مگابایت است. 

با استفاده از گیت وی نیوراک HX440G می توان باعث حذف اکو ایجاد شده در صوت در هنگام تماس تلفن شد. پشتیبانی از VLAN Tagging و مایکروسافت Lync نیز از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول است. 

  • قیمت نیوراک HX440G

گیت وی های ویپ در انواع و اشکال متنوعی ساخته می شوند. این تنوع به دلیل متفاوت بودن کاربرد این نوع از محصولات است. لذا قیمت این محصولات با توجه به امکانات آنها متغیر خواهند بود. به این سبب برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت hx440g نیوراک می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید. روند تغییرات محصولات حوزه دیجیتال در بازار باعث شده است تا قیمت ثابتی برای آنها متصور نباشد. کارشناسان مجموعه شبکه سنتر در تهیه محصولی با قیمت مناسب می توانند راهنمای خوبی برای مشتریان و کاربران باشند. 

دیتاشیت گیت وی نیوراک HX440G



HX4G-MX8G.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...