تجهیزات ویپ

گیت وی FXO گرنداستریم GXW4104

از {{model.count}}

Grandstream GXW4104

تعداد
نوع
10,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

گیت وی گرنداستریم GXW4104 یک گیت وی 4 پورت FXO است که برای انتقال خطوط شهری مورد استفاده قرار میگیرد.قیمت گیت وی گرنداستریم GXW4104 در وبسایت شبکه سنتر بروز میباشد.آشنایی با مشخصات فنی گیت وی گرنداستریم GXW4104 شما را در خرید گیت وی 4104 گرنداستریم یاری میکند.

برند
گرنداستریم
مشخصات فیزیکی
ابعاد :225*135*35
وزن :
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
قابلیت نصب در Rack : دارد
مشخصات فنی
دارای 4 پورت FXO
دارای 2 پورت 10/100Mbps RJ45
T.38 Fax Over IP
دارای LED نمایش دهنده وضعیت
شبکه PPPoE(HTTP-TFTP)
مدیریت با پروتکل HTT
پشتیبانی از Telnet-Https-Sys Log
پشتیبانی از سه SIP Server
امکان مدیریت از طریق وب
دارای قابلیت لغو اکو
  •  گیت وی گرنداستریم GXW4104

گیت وی GXW4104 گرنداستریم یکی از محصولات شرکت گرنداستریم است که برای مشاغل کوچک می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک گیت وی ویپ VOIP شناخته می شود. بر روی این محصول از 4 پورت FXO برای اتصال به کابل استفاده شده است. به این سبب قیمت آن با توجه به سخت افزار به کار رفته در آن معقول و مناسب تر است. حتی می توان به سبب استفاده از این محصول ارتباط با خطوط ارتباطی بیشتر را فراهم نمود. در این محصول از دو پورت اترنت نیز استفاده شده است.از سوی دیگر باید اشاره کرد که قابلیت های دیگری نظیر کالر آی دی و استفاده از فکس نیز در آن فراهم آمده است. در ادامه مطالبی در خصوص این محصول ارائه شده است.

  • خرید گیت وی GXW4104 گرنداستریم

گیت وی GXW4104 گرنداستریم دارای قابلیت های مدیریتی است. این محصول به عنوان ارتباط دهنده برای شبکه ویپ، ارتباط با هر میزبان از طریق پورت های FXO و اتصال به تلفن های آی پی PBX می باشد. گیت وی GXW4104 گرنداستریم با کدک H.264 سازگار است. حتی قابلیت هایی برای انتقال ویدئو و صوت دارد و از تکنولوژی رمزگذاری برای امنیت برخوردار است. پروتکل های متعددی مانند SIP، T.38، TLS و مواردی از این قبیل از طریق گیت وی GXW4104 گرنداستریم پشتیبانی می شوند. 

  • مشخصات گیت وی 4104 گرنداستریم

در این نوع از تجهیزات ال ای دی های مختلفی استفاده شده است که این چراغ ها برای هشدار و اعلام وضعیت مورد استفاده هستند. رابط های مختلفی نظیر رابط تلفن، رابط شبکه، پورت های RJ45 و RJ11 و قابلیت های متعدد صوتی در این محصول تعبیه شده است. یکی از نکات ویژه ای که در این نوع گیت وی ها در نظر گرفته شده است، جلوگیری از نویز است. این موضوع از آنجا ناشی می شود که ولتاژ ضعیف باعث ایجاد نویز می شود. همچنین می توان گیت وی GXW4104 گرنداستریم را بر روی دیوار نصب نمود هر چند که قابلیت نصب بر رک را داشته و حتی قابلیت استفاده رومیزی آن نیز وجود دارد. گیت وی GXW4104 گرنداستریم از تجهیزاتی که از سرور مستقل است. 

در خصوص منبع تغذیه این محصول باید اشاره کرد که در گیت وی GXW4104 گرنداستریم از شارژر با ورودی 100 تا 240 ولت استفاده شده که خروجی آن 12 ولت می باشد.

در پایان این بخش باید اشاره نمود که گرنداستریم به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت تولید انواع گیت وی می باشد و در تولید محصولات شبکه در این حوزه به عنوان یک برند ممتاز معرفی شده است. 

  • قیمت fxo 4 پورت گرنداستریم مدل 4104

تغییرات و نوسانات قیمت گیت وی  GXW 4104 باعث شده است تا قیمت این محصول نیز به روز باشد. اما در حال حاضر می توان قیمتی در محدوده 4 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفت. جهت خرید این محصول با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نموده و از مشاوره آنها بهره مند شوید.

دیتاشیت گیت وی گرنداستریم GXW4104

4104 datasheet.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...