تجهیزات ویپ

گیت وی نیوراک HX404G

از {{model.count}}

Newrock HX404G

تعداد
نوع
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

گیت وی نیوراک HX404G به همراه مشخصات فنی و گارانتی یک ساله شبکه سنتر.خرید گیت وی نیوراک HX404G. نیوراک HX404G یک گیت وی FXS 4 پورت نیوراک میباشد که دارای دو پورت گیگ اترنت بوده و قابلیت پشتیبانی از فکس را دارد.

برند
نیوراک
مشخصات فیزیکی
ابعاد : 30*109*150
وزن : 300 گرم
قابلیت نصب روی دیوار:
قابلیت نصب در Rack :
مشخصات فنی
دارای 4 پورت FXS
دارای 2 پورت شبکه 10/100/1000Mbps
پشتیبانی از L2TP, OpenVPN
پشتیبانی از فکس
پشتیبانی از مودم و POS تحت پروتکل های T.30 و T.38
پشتیبانی از SIP, MGCP
امکان مدیریت از طریق وب
پشتیبانی از کدک های G.711 (a/μ), G.729a, G.722, G.722.2 Roadmap feature

گیت وی نیوراک HX404G

تبدیل تجهیزاتی که با سیگنال آی پی و دیجیتال کار می کنند به تجهیزاتی که آنالوگ هستند و برعکس می تواند به عنوان انقلابی بزرگ تلقی شده که به این واسطه بسیاری از ابتکارات و اختراعات و محصولات تولید شده گذشته قابلیت تبدیل به حال را داشته و ابزار و تجهیزات جدید نیز می توانند به محصولات قبل تبدیل شده و مورد استفاده قرار گیرند. گیت وی نیوراک HX404G به عنوان یک گیت وی ویپ برای تبدیل سیگنال آی پی به آنالوگ است. در ادامه متن در خصوص مشخصات و ویژگی های آن مطالبی ارائه خواهد شد و قیمت این محصول نیز بررسی می گردد.

مشخصات فنی گیت وی FXS 4 پورت نیوراک HX404G

گیت وی نیوراک HX404G به عنوان یک مبدل با 4 پورت FXS محسوب شده و در آن علاوه بر این پورت ها، 2 پورت شبکه و پورت RJ45 نیز تعبیه شده است که هر کدام برای انجام امور خاص و مرتبط به خود مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این محصول می تواند از تجهیزات متعددی مانند فکس نیز پشتیبانی نماید. همچنین می توان برای پشتیبانی مودم و برخی از پروتکل ها مانند POS و SIP نیز از گیت وی نیوراک HX404G بهره برد. 

قیمت گیت وی نیوراک HX404G

قیمت گیت وی نیوراک HX404G

از جمله امکاناتی که در این محصول دیده شده است، امکان انتقال مکالمه چند حالته و در آن طراحی رقومی نیز امکان پذیر است. گیت وی نیوراک HX404G می تواند با پلتفرم های مختلفی مانند سیسکو کال منیجر سازگار باشد. حتی امکان پشتیبانی از انواع کدک نیز در آن وجود دارد که بر قابلیت های این محصول می افزاید. 

یکی از نکاتی که در محصولاتی مانند گیت وی نیوراک HX404G دارای اهمیت است، امنیت شبکه است که باید اشاره نمود که در این محصول امکانی برای رمزنگاری و انواع مدیا وجود داشته که این موضوع باعث می شود تا امنیت به شدت افزایش یابد. 

در گیت وی نیوراک HX404G پردازنده قوی 700 مگاهرتزی برای پردازش و انتقال دقیق اطلاعات نیز وجود دارد. همچنین پورت شبکه مورد استفاده در این محصول از نوع 2 پورت گیگابیت است. 

  • قیمت نیوراک HX404G

قیمت hx404g نیوراک یا قیمت fxs 4 پورت که هر دو نام های آشنای گیت وی نیوراک HX404G در بازار هستند با توجه به کارایی محصول متفاوت بوده و در شرایط کنونی کمی در حال تغییر است. اما می توان با قیمت های مناسب به خریدن آن اقدام ورزید. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس برقرار نموده و در زمینه قیمت این محصول و نکات فنی آن برای راه اندازی و استفاده از آن در شبکه کمک و مشاوره دریافت نمایید.

  • نکته پایانی

گیت وی نیوراک HX404G یکی از مبدل هایی است که در این متن به طور اختصار نکاتی در خصوص آن مطرح شد. وجود و پشتیبانی از پروتکل های متعدد و متنوع، دسترسی حرفه ای و امکانات شبکه ای متنوعی که برای آن در نظر گرفته است، آن را به محصولی تبدیل نموده که مورد پسند کاربران است.

دیتاشیت گیت وی نیوراک HX440G



HX4G-MX8G.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...