تجهیزات ویپ

گیت وی FXS گرنداستریم HT802

از {{model.count}}

Grandstream HT802

تعداد
نوع
2,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

خرید گیت وی گرنداستریم HT802 امکان انتقال دو خط آنالوگ را برای شما فراهم میکند. قیمت گیت وی گرنداستریم HT802 با توجه به مشخصات آن مقرون به صرفه است.قیمت روز و مشخصات فنی گیت وی گرنداستریم ht802 همراه با گارانتی شبکه سنتر.

برند
گرنداستریم
مشخصات فیزیکی
ابعاد : 30*100*100
وزن :114 گرم
مشخصات فنی
دارای2 پورت FXS و 1 پورت Ethernet
دارای 1 پورت شبکه RJ4510/100 و 2 پورت تلفنی RJ11
پشتیبانی از فکس
دارای 1000 متر طول سیم داخلی
دارای قابلیت مدیریت وب
دارای LED نمایشگر وضعیت
پشتیبانی از پروتکل SIP
پشتیبانی از FXA
رنگ
مشکی
  • خرید گیت وی FXS دو پورت گرنداستریم HT802

گیت وی ویپ گرنداستریم HT802 با طرحی کاملا متفاوت به عنوان ابزاری برای تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال است. این مبدل دارای دو پورت FXS است. این محصول پشتیبانی برای ارتباط با فکس نیز دارد. یکی از تجهیزات قدرتمند برای ارتباط ویپ بوده و در این متن به خصوصیات و ویژگی های گیت وی FXS گرنداستریم HT802 یا به اختصار گیت وی گرنداستریم HT802 خواهیم پرداخت. این نوع از گیت وی های voip دارای ویژگی بسیار مطلوبی هستند که این ویژگی، همان اتصال خودکار به سرور دوم در صورت قطع ارتباط سرور است. مبدل گیت وی گرنداستریم HT802 این کار را به صورت خودکار انجام خواهد داد. این نوع از محصولات در حال حاضر به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن است که امروزه استفاده از انواع تجهیزات دیجیتالی بسیار پر کاربرد شده و تجهیزات آنالوگ برای استفاده در انواع سیستم باید به نوعی به سیستم دیجیتال تغییر حالت دهند.

قیمت گیت وی گرنداستریم HT802

قیمت گیت وی گرنداستریم HT802

  • مشخصات و قیمت گیت وی گرنداستریم HT802

این محصول دارای یک پورت شبکه می باشد و از کدک های زیادی نیز پشتیبانی می کند و در کنار این موارد از انواع پروتکل های مختلف نظیر SSH، HTTP، TCP، TFTP و بسیاری موارد مشابه دیگر پشتیبانی می نماید. این محصول به نوعی یک آداپتور آنالوگ به شمار می رود و کاربردی خاص دارد. یکی دیگر از جلوه های مورد پسند این محصول آن است که طراحی زیبایی دارد. انتقال سیگنال گیت وی ویپ ۲ پورت FXS آنالوگ گرنداستریم مدل HT802 می تواند تا یک کیلومتر باشد. همچنین گیت وی FXS2 HT802 انواع خدمات مانند انتظار مکالمه، تماس، پشت خط بودن کاربر و موارد نظیر این موارد را پشتیبانی می نماید. 

گیت وی گرنداستریم HT802 دارای پورت RJ11  و پورت RJ45 است. ولتاژ مصرفی این تجهیزات 5 ولت یک آمپر می باشد. اندازه این محصول نیز 100 × 100 × 29.5 میلی متر مکعب است. به این سبب وزن این محصول تقریبا 114 گرم می باشد. 

استفاده از انواع ال ای دی ها در گیت وی گرنداستریم HT802 باعث شده است تا بتوان هشدارها و اعلام وضعیت را به کاربران تذکر داد. 

قیمت گیت وی گرنداستریم HT802 به نسبت نقشی که در شبکه ویپ شما ایفا میکند بسیار مناسب است.

  • جمع بندی

گیت وی ویپ ۲ پورت FXS آنالوگ گرنداستریم مدل HT802 یا گیت وی گرنداستریم HT802 در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد اما رصد قیمتی بازار نشان داده است که قیمت fxs 2 پورت در محدود یک میلیون تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید. قیمت ht802 گرنداستریم به عوامل و متغیرهای مختلفی وابسته است که بازار و نوسانات آن نیز از این متغیرها پیروی می کنند. لذا تغییر قیمتی می تواند معقول به نظر برسد. این محصول را در بازار با نام های مختلفی می شناسند که از آن جمله می توان به ATA گرنداستریم و برخی از نام های مورد اشاره در این متن نام برد. 

دیتاشیت گیت وی گرنداستریم ht802



datasheet ht802 english.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...