تجهیزات شبکه

اکسس پوینت میکروتیک wAP LTE kit

از {{model.count}}

MikroTik wAP LTE kit

تعداد
نوع
12,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

WAP LTE KIT میکروتیک یک اکسس پوینت کاربردی با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های 4g و lte است.قیمت WAP LTE KIT و هم چنین منحصر به فرد بودن مشخصات فنی wap lte kit آنرا به یک محصول پرکاربرد در بین کاربران تبدیل رده است.خرید اکسس پوینت میکروتیک wap lte kit به همراه یک سال گارانتی از شبکه سنتر.

گارانتی
12 ماهه شبکه سنتر
مشخصات
ابعاد : 30* 85 *185 میلیمتر
دارای 1 پورت اترنت 10/100
استاندارد بیسیم در فرکانس 2.4GHz
توان آنتن در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2Dbi
حداکثر نرخ انتقال داده درفرکانس 2.4GHz معادل 300Mbit/s
دارای فرکانس پردازنده 650 مگاهرتز
دارای حافظه رم 64 مگابایت
دارای حافظه داخلی 16 مگابایت
سطح لایسنس 4
دارای سیستم عامل RouterOS
دارای قابلیت POE
برند
میکروتیک
  • WAP LTE KIT میکروتیک

گفتنی است که WAP LTE KIT  میکروتیک که آن را با نام RBWAPR-2nD&R11e-LTE نیز می شناسند، یکی از کاربردی ترین اکسس پوینت روترهای وایرلس ساخت کمپانی میکروتیک است که دارای ابعادی کوچک بوده و ساختاری ضد آب دارد. استفاده از WAP LTE KIT  میکروتیک در محیط های بیرونی توصیه می شود. چرا که طراحی و تولید این دستگاه به گونه ای صورت پذیرفته است که به دستگاهی مناسب برای به کارگیری در چنین محیطی تبدیل شده است. 

اکسس پوینت روتر وایرلس WAP LTE KIT میکروتیک به گونه ساخته شده است که عملکرد بی نظیری را در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11b/g/n از خود به نمایش می گذارد. اگر می خواهید یک اکسس پوینت روتر میکروتیک به منظور پوشش دهی وای فای در محیط های خانگی، ایوان و باغ های کوچک انتخاب کنید، این اکسس پوینت روتر وایرلس گزینه ای مناسب برای شما است. وجود پوشش کاملا ضد آب موجب شده است که این محصول به محصولی کاربردی برای استفاده در محیط های بیرونی تبدیل شود.

  •  مشخصات WAP LTE KIT میکروتیک

برخورداری از آنتن داخلی LTE و کارت R11e-LTE یکی از مهم ترین ویژگی های WAP LTE KIT میکروتیک است. وجود این ویژگی سبب شده است که کاربران به راحتی قادر باشند با استفاده از سیم کارت 4G به روتر میکروتیک وصل شده و اینترنت نسل چهار را از نزدیک ترین دکل شرکت های ارائه دهنده اینترنت دریافت نموده و آن را به شبکه داخلی وارد کنند.

گفتنی است که اکسس پوینت WAP LTE KIT میکروتیک از یک پورت اترنت با سرعت 100/10 برخوردار می باشد. بهره مندی از یک آنتن داخلی دو قطبی با قدرت گیرندگی 2dBi و پوشش دهی 360 درجه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز، پشتیبانی از اینترنت نسل دوم، نسل سوم و نسل چهارم، حداکثر توان مصرفی 8 وات، برخورداری از پردازنده 650 مگاهرتز، بهره مندی از سیستم عامل Router OS با سطح دسترسی Level 4، آنتن دهی قوی، برخورداری از دو اسلات سیم کارت به منظور دریافت دیتا، امکان اتصال از طریق وای فای، قابل استفاده با کلیه اپراتورهای موبایل ایران نظیر همراه اول، ایرانسل، رایتل و...، مقاومت بی نظیر در شرایط جوی گوناگون، پوشش دهی باندهای بین المللی 3، 7، 8، 20، 31، 43، 42 و 41 مگاهرتز، امکان تعویض آنتن ها به منظور پوشش دهی محدوده بزرگ تر، کاربری ساده و راحت و در نتیجه عدم نیاز به تخصص و... از دیگر ویژگی های WAP LTE KIT میکروتیک می باشد. 

قیمت WAP LTE KIT

 قیمت WAP LTE KIT میکروتیک به نسبت ویژگی های منحصر به فرد آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.قیمت اکسس پوینت میکروتیک wap lte kit بصورت روزانه در وبسایت شبکه سنتر قابل مشاهده است.برای خرید اکسس پوینت میکروتیک wap lte kit میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.




دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...