تجهیزات شبکه

اکسس پوینت cAP ac میکروتیک

از {{model.count}}

MikroTik cAP ac

تعداد
نوع
4,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

اکسس پوینت cAP ac میکروتیک یک اکسس پوینت سقفی است.مشخصات فنی اکسس پوینت میکروتیک cAP ac گویای کاربردهای پرشمار آن در شبکه میباشد.قیمت  اکسس پوینت میکروتیک cAP ac در وبسایت شبکه سنتر بروز میباشد.خرید اکسس پوینت میکروتیک cAP ac به همراه یک سال گارانتی.

گارانتی
18 ماهه (با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
802.11b/g/n dual chain high power wireless
802.11a/n/ac dual chain high power wireless
4 core 716 MHz CPU, 128 MB RAM
New design universal case to be positioned either horizontally (desktop) or vertically (tower case)
Support for IPsec hardware encryption and The Dude monitoring server
USB
برند
میکروتیک
  •  اکسس پوینت CAP AC میکروتیک چیست؟

 اکسس پوینت CAP AC میکروتیک یکی از کاربردی ترین و در عین حال کاربردی ترین محصولات ساخت کمپانی میکروتیک است که آن را تحت عنوان RBCAPGI-5ACD2Nd نیز نامگذاری می کنند. این محصول در دو باند فرکانسی 2/4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد. گفتنی است که نرخ انتقال دیتا در فرکانس 2/4 گیگاهرتز در این محصول 300 مگابیت بر ثانیه می باشد. این در حالی است که این نرخ در فرکانس 5 گیگاهرتز معادل 867مگابیت بر ثانیه است. 

  • مشخصات فنی و قیمت اکسس پوینت CAP AC میکروتیک

سیستم عامل نصب شده بر روی اکسس پوینت CAP AC میکروتیک Router OS با سطح دسترسی Level 3 می باشد. این محصول دارای سخت افزاری قوی است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به برخورداری از پردازنده 4 هسته ای مدل IPQ با معماری ARM 32 bit و فرکانس 716 مگاهرتز، 128 مگابایت حافظه RAM، 16 مگابایت حافظه ذخیره سازی فلش و بهره مندی از دو پورت شبکه 1000/100/10 اشاره نمود.

اکسس پوینت CAP AC میکروتیک از استاندارد بی سیم 802.11a/n/ac برای فرکانس 5 گیگاهرتز و 802.11b/g/n برای فرکانس 2 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. آنتن به کار گرفته شده در بدنه CAP AC میکروتیک ساختاری دو قطبی داشته و از قدرت گیرندگی 2dBi در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 2.5dBi در فرکانس 5 گیگاهرتز برخوردار است.

منبع تغذیه کپ ای سی میکروتیک یک ورودی جک DC با قابلیت POE می باشد. منبع تغذیه مذکور عملکردی مناسب را در ولتاژ 17  تا 57 ولت و حداکثر توان مصرفی 24 وات از خود به نمایش می گذارد. طراحی و تولید این محصول به دو شکل گرد و مربع موجود بوده، نوع گرد آن دارای ابعاد 30*136 میلی متر و طرح مربع آن دارای ابعاد 30*145*145 میلی متر می باشد.

محصول نام برده عملکرد قابل قبولی را در بازه دمایی -40 درجه سانتی گراد تا +50 درجه سانتی گراد به نمایش می گذارد.

استفاده از CAP AC میکروتیک برای شبکه های دارای مساحت زیاد نظیر شرکت ها، مجتمع های تجاری، منازل بزرگ، آمفی تئاترها، فرودگاه ها و مکان هایی از این قبیل توصیه می شود. در صورت تمایل به کنترل اکسس پوینت ها بدون اتصال به آن ها کافی است تنظیمات آن ها را بر روی CAPS قرار دهید. 

لازم به ذکر است که قیمت CAP AC میکروتیک در مقایسه با ویژگی های بی نظیر آن ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...