تجهیزات ویپ

تلفن تحت شبکه بیسیم دکت یالینک Yealink W59R

از {{model.count}}

Yealink W59R

تعداد
نوع
6,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

ویژگی های خاصی که تلفن تحت شبکه یالینک W59R  دارد منجر شده است تا این نمونه از گوشی های بیسیم به بهترین نمونه از تلفن های ویپ تبدیل شوند. افراد زیادی اقدام به خرید و استفاده از تلفن های کمپانی یالینک می نمایند، اما مهمترین ویژگی خرید این نمونه از تلفن ها، زیبایی ظاهری و قابلیت های ویژه آن است.

مشخصات
قابلیت اتصال به دکت w80b
ابعاد: 157*51*24 میلیمتر
وزن: 183 کیلوگرم
صفحه نمایش 1.8 اینچ رنگی
18 ساعت با هدست بلوتوث
28 ساعت مکالمه
360 ساعت در حالت آماده
200 ساعت در حالت آماده با هدست
کنفرانس 3 طرفه
2 تماس همزمان در هر گوشی
100 حافظه دفترچه تلفن
آنتن دهی تا 50 متر داخل ساختمان و تا 300 متر در فضای باز
  • بهترین ویژگی های تلفن تحت شبکه یالینک W59R

از جمله گوشی های با کیفیت و مقاومی که می توان در بازار خریداری کرد باید به تلفن تحت شبکه یالینک W59R اشاره کنیم. این نمونه از تلفن ها به دلیل داشتن قابلیت های ویژه و امکانات بالا موفق شده اند در سطح جهان به محبوبیت زیادی دست یابند. افرادی که همیشه به دنبال یافتن محصول با کیفیت هستند، می توانند از این گوشی ها خریداری کرده و استفاده کنند. 

گوشی های تلفن بیسیم یالینک همیشه محبوبیت داشته اند. علت این مسئله نیز طراحی منحصر به فرد و خاصی است که این نمونه از تلفن ها دارند. علاوه بر آن باید به قیمت تلفن تحت شبکه یالینک W59R اشاره کنیم که منجر شده است افراد زیادی تمایل داشته باشند اقدام به خرید این محصول نمایند. زیرا امکانات تلفن های بیسیم با قیمت مناسب آنها همخوانی نداشته و ارزش آن را بالا می برد. 

کیفیت صدای اچ دی IP Phone های یالینک در کنار قابلیت اتصال به بلوتوث داخلی، منجر شده است تا بتوان از این تلفن ها هم در ادارات مختلف و هم در محیط کارخانه استفاده کرد. از دیگر ویژگی هایی که می توانیم برای این محصولات بیان کنیم، عملکرد عالی آنها در برقراری ارتباط است. 

قیمت تلفن تحت شبکه یالینک W59R

  • ویژگی های خاص و منحصر به فرد تلفن تحت شبکه یالینک W59R

تلفن های کمپانی Yealink از فناوری خاصی برخوردار هستند. صدای این تلفن های بیسیم بر بستر ویپ فراهم شده و دارای قابلیت های ویژه ای هستند. این نمونه از تلفن های بیسیم از باتری قدرتمندی برخوردار هستند که این امکان را برای خریداران فراهم می کند که بتوانند از آن در محیط های گوناگونی استفاده کنند. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که خرید تلفن های یالینک باید از فروشگاه های معتبر انجام شود در غیر این صورت نمی توان به ویژگی های خاص تلفن تحت شبکه یالینک W59R دسترسی یافت. پس حتما به این نکته توجه کنید تا بتوانید از این محصول با قابلیت های ویژه بهره مند شوید.همچنین قیمت تلفن تحت شبکه یالینک W59R در فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره قابل مشاهده است.

 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...