تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik Disc Lite5

از {{model.count}}

MikroTik Disc Lite5

تعداد
نوع
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

​​​​Disc Lite5 یک CPE یکپارچه 21dBi Dual Chain 802.11n CPE با یک CPU 600MHz ، 64MB RAM ، یک پورت اترنت 10 / 100Mbps و3 RouterOS L نصب شده است. رادیو وایرلس میکروتیک Disc Lite5 از آنتن نوع backfire استفاده می کند که امکان دستیابی به 21dBi را در بسته کم هزینه و کم حجم را می دهد.

مشخصات فنی
5 GHz 21 dBi antenna
802.11a/n/ac dual chain wireless
10/100 Mbps Ethernet
600 MHz CPU, 64 MB RAM
RouterOS level 3 license (CPE or Point-to-Point)

 DISC LITE 5 میکروتیک چیست؟

جالب است بدانید که DISC LITE 5 میکروتیک که آن را با نام RBDISC-5nD نیز نامگذاری می کنند، یکی از کاربردی ترین دستگاه های رادیو وایرلس است که در عین برخورداری از قیمتی بسیار مناسب، عملکردی بی نظیر از خود به نمایش می گذارد. گفتنی است که DISC LITE 5 میکروتیک را به گونه ای طراحی و تولید نموده اند که به محصولی بسیار کاربردی برای استفاده در محیط بیرونی به عنوان سرویس دهنده و سرویس گیرنده در فرکانس 5 گیگاهرتز تا مسافت 6 کیلومتر تبدیل شده است. لازم به ذکر است که محصول مذکور متشکل از ساختار یکپارچه رادیو و آنتن می باشد.

قدرت گیرندگی آنتن به کار گرفته شده در ساختار دستگاه DISC LITE 5 میکروتیک 21dBi است. این آنتن ها ساختاری دو قطبی داشته و از زاویه پوشش 12 درجه ای برخوردار می باشند.

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، دیسک لایت 5 به منظور اجرای عملکرد در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/n طراحی و تولید شده است. این دستگاه از سیستم عامل میکروتیک Router OS با سطح دسترسی تعیین شده Level 3 بهره مند است. بنابراین کاربران این امکان را دارند که دستگاه مذکور را در ارتباط های پوینت تو پوینت یا همان ارتباطات نقطه به نقطه تا مسافت 6 کیلومتر مورد استفاده قرار دهند. کاربران همچنین می توانند DISC LITE 5 میکروتیک را به عنوان CPE که آن را تحت عنوان تجهیزات سمت کاربر نیز نامگذاری می کنند، به کار بگیرند. 

در صورت تمایل کاربران به استفاده از دیسک لایت 5 میکروتیک به عنوان بخش مرکزی شبکه و اتصال چندین گیرنده به آن، لازم است مجوز سطح دسترسی Level 4 به صورت نرم افزاری برای محصول مورد نظر خریداری گردد.

ویژگی های سخت افزاری DISC LITE 5 میکروتیک

از جمله مهم ترین ویژگی های سخت افزاری محصول DISC LITE 5 میکروتیک می توان به برخورداری از یک پورت اترنت 100/10 با قابلیت پشتیبانی از auto-MDIX، بهره مندی از پردازنده تک هسته ای مدل AR3344 و معماری MIPSBE، برخورداری از سرعت پردازنده 600 مگاهرتز، بهره مندی از حافظه 64 مگابایتی، دارا بودن کارت وایرلس داخلی با ساختار دو قطبی و... اشاره نمود. 

لازم به ذکر است که استفاده از Nv2 در تنظیمات رادیو که پروتکل اختصاصی کمپانی میکروتیک محسوب می شود، زمینه افزایش بازدهی و ایجاد پایداری در ارتباطات را فراهم ساخته و بدین ترتیب کاربران را قادر می سازد که از حداکثر فاصله ممکن و حداکثر نرخ انتقال داده برخوردار گردند. 

تناسب قیمت DISC LITE 5 میکروتیک به نسبت ویژگی های بی نظیر آن از مهم ترین مزایای این دسته از محصولات به شمار می آید و قیمت DISC LITE 5 بسیار مناسب است.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...