تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik LHG HP5

از {{model.count}}

MikroTik LHG HP5

تعداد
نوع
5,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

 

گارانتی
12 ماهه شبکه سنتر
مشخصات فنی
5 GHz 24.5 dBi antenna
802.11a/n dual chain high power wireless
10/100 Mbps Ethernet
600 MHz CPU, 64 MB RAM
RouterOS level 3 license (CPE or Point-to-Point)
برند
میکروتیک

LHG HP5 میکروتیک چیست؟

محصول LHG HP5 میکروتیک که آن را با نام Light Head Grid High Power نیز می شناسید، یکی از کاربردی ترین رادیوهای وایرلس تولید شده توسط شرکت میکروتیک است که جمع و جور و سبک بوده و از قدرت خروجی بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می تواند در شبکه های outdoor یا به عبارت دیگر شبکه های بیرونی به عنوان سرویس دهنده و سرویس گیرنده در فرکانس 5 گیگاهرتز تا مسافت بیش از 12 کیلومتر عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

رادیو وایرلس LHG HP5 میکروتیک همچون دیگر رادیوهای وایرلس ساخت این کمپانی متشکل از آنتن و رادیو است. لازم به ذکر است که آنتن استفاده شده در ساختار این رادیو وایرلس دارای قدرت گیرندگی 24/5dBi و زاویه تابش 7 درجه به صورت افقی و عمودی می باشد.

گفتنی است که رادیو وایرلس ال اچ جی اچ پی 5 میکروتیک از نظر عملکرد و ساختار و گیرندگی آنتن شباهت بسیار زیادی به رادیو وایرلس LHG 5 دارد. این دستگاه ضمن حفظ کلیه قابلیت های رادیو وایرلس مدل LHG 5، به افزایش بیش از دو برابری توان خروجی کارت وایرلس پرداخته و بدین ترتیب توانسته است 60 درصد مسافت بیشتری را در ارتباطات پوینت تو پوینت برقرار کند.

طراحی و تولید دستگاه LHG HP5 میکروتیک به گونه ای صورت پذیرفته است که این دستگاه را به دستگاهی مناسب برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/n تبدیل کرده است. گفتنی است که سیستم عامل این دستگاه Router OS با سطح دسترسی Level 3 می باشد.

  • مشخصات سخت افزاری LHG HP5 میکروتیک

محصول LHG HP5 میکروتیک از پردازنده ای تک هسته ای مدل AR9344 با معماری MIPSBE و سرعت 600 مگاهرتز برخوردار می باشد. گفتنی است که این دستگاه ویژگی های سخت افزاری مهم دیگری همچون برخورداری از یک پورت اترنت 100/10، بهره مندی از حافظه 64 مگابایتی، برخورداری از کارت وایرلس داخلی با توان 630 میلی وات و ساختار دو قطبی، حداکثر نرخ تبادل اطلاعات 150 مگابیت بر ثانیه ای در بستر بی سیم ، حداکثر توان مصرفی 7 وات، ابعاد 222*391 میلی متر، وزن 560 گرم، برخورداری از قابلیت POE در پورت اترنت، بهره مندی از استانداردهای جهانی همچون FCC، ROHS و CE، برخورداری از منبع تغذیه POE با ولتاژ 24 ولت، نمایش عملکرد درست در بازه دمایی -40 درجه سانتی گراد تا +70 درجه سانتی گراد و... نیز دارد.

تناسب قیمت LHG HP5 میکروتیک به نسبت ویژگی های متعدد و کارایی بی نظیر آن نکته مهم دیگری است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...