تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک نت باکس MikroTik NetBox 5 | 5

از {{model.count}}

MikroTik NetBox 5

تعداد
نوع
7,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

رادیو وایرلس میکروتیک NetBox 5 یک دستگاه بی سیم با قدرت بالا 5 گیگاهرتز 802.11a / n  با دو کانکتور RPSMA برای آنتن های خارجی می باشد.

گارانتی
18 ماهه (با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
802.11a/n/ac dual chain high power wireless
2 RPSMA connectors for external antennas
Gigabit Ethernet
720 MHz CPU, 128 MB RAM
RouterOS level 4 license (AP,CPE or Point-to-Point)
برند
میکروتیک

تناسب قیمت NETBOX 5 میکروتیک، یکی از اصلی ترین ویژگی های آن است!

جالب است بدانید که NETBOX 5 میکروتیک یک دستگاه بی سیم dual chain مخصوص فضای باز است. تناسب قیمت NETBOX 5 آن را به یکی از کاربردی ترین دستگاه های موجود تبدیل ساخته است. لازم به ذکر است که این دسته از دستگاه ها به منظور اتصال به آنتن به رابط RP-SMA مجهز می باشند. این در حالی است که محصول مورد نظر با هدف محافظت در برابر رطوبت از درپوش کابل نیز برخوردار است.

دستگاه NETBOX 5 میکروتیک به منظور دستیابی به سرعت های بالاتر بی سیم قادر به پشتیبانی از استانداردهای 802.11 a/n/ac می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان به پشتیبانی از نرخ اطلاعات 866 مگابیت و همچنین پشتیبانی از کانال های 20/40/80 مگاهرتزی اشاره نمود.

شاید برایتان جالب باشد که علاوه بر تناسب قیمت NETBPX 5 میکروتیک، برخی دیگر از خصوصیات این محصول خیره کننده است. برای مثال شما به سادگی و تنها با استفاده از یک دست می توانید کیس دستگاه را باز کنید! لازم به ذکر است که دستگاه مذکور در برابر شرایط مختلف جوی مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته و از همین رو توانسته است محبوبیت فراوانی را در میان کاربران کسب نماید.  

  • ویژگی های دستگاه NETBOX 5 میکروتیک

این دستگاه در قسمت تحتانی و در پشت درب محافظ خود دارای خروجی های اترنت و اتصال به زمین می باشد. محصول مذکور به منظور نصب بر روی دکل ها و برج ها از حلقه اتصال برخوردار بوده و به همراه آن یک قطعه اتصال به DIN rail نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. در بسته بندی این محصول علاوه بر موارد فوق الذکر یک تبدیل POE و یک منبع تغذیه نیز موجود است. با این وجود قیمت NETBOX 5 میکروتیک بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های مهم محصول نام برده می توان به سازگاری آن با سایر فناوری های بی سیم قبلی اشاره نمود. گفتنی است که NETBOX 5 میکروتیک را با نام تجاری RB911G-5HPacD-NB به بازار عرضه می کنند. این دستگاه رادیو وایرلس قدرتمند بر اساس استانداردهای بی سیم کار کرده و فاقد آنتن های داخلی می باشد. به منظور بهره بردن از این محصول می توانید با توجه به نوع ارتباط و فاصله نقاط نسبت به اتصال آن به انواع آنتن دارای ساختار دو قطبی در سری نظیر فلت، سکتور، دیش و امنی اقدام نمایید.

دستگاه نت باکس 5 دارای یک پورت اترنت بوده و با وجود تمام ویژگی های مذکور، می توان گفت که قیمت NTEBOX 5میکروتیک بسیار به صرفه می باشد.



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...