تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik SXT SA5 ac

از {{model.count}}

MikroTik SXT SA5 ac

تعداد
نوع
7,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور
مشخصات فنی
5 GHz 14 dBi 90° sector antenna
802.11a/n/ac dual chain high power wireless
Gigabit Ethernet
720 MHz CPU, 128 MB RAM
USB
(RouterOS level 4 license (AP, CPE or Point-to-Point
گارانتی
فرناد
  •  RBSXT SA5 ac میکروتیک چیست؟

محصول RBSXT SA5 ac میکروتیک که دارای کد RBSXTG-5HPacD-SA می باشد، یکی از کاربردی ترین تجهیزات ساخت شرکت میکروتیک است. این رادیو وایرلس رده سکتور که آن را به منظور کار در قسمت مرکزی شبکه در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه در فرکانس پنج گیگاهرتز طراحی و تولید نموده اند، مبتنی بر استاندارد بی سیم 802.11a/c می باشد.

دستگاه RBSXT SA5 ac میکروتیک متشکل از ساختار یکپارچه رادیو و آنتن می باشد. آنتن های به کار گرفته شده در ساختار این دستگاه از قدرت گیرندگی 14dBi و زاویه تابش 90 درجه در حالت افقی و عمودی برخوردار هستند. 

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، طراحی این رادیو وایرلس به گونه ای صورت پذیرفته است که بتواند در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/c عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که محصول مذکور به طور کامل با استانداردهای پیشین 802.11a/n سازگاری دارد. گفتنی است که استاندارد ac دارای قابلیت های متعدد و متنوعی است که از جمله مهم ترین آن ها می توان حداکثر نرخ تبادل اطلاعات تا 867 مگابیت بر ثانیه و کار در کانال 80 مگاهرتز و مدولاسیون QAM-256 را نام برد. توصیه می شود که به منظور بهره گیری کامل از قابلیت های استاندارد ac رادیوهای سمت مقابل نیز از این استاندارد برخوردار باشند. 

  • آشنایی با ویژگی ها و خصوصیات فنی RBSXT SA5 ac میکروتیک

سیستم عامل رادیو وایرلس RBSXT SA5 ac میکروتیک Router OS با سطح دسترسی Level 4 می باشد. این موضوع به همراه زاویه تابش 90 درجه ای آنتن موجود در ساختار این دستگاه آن را به یکی از کاربردی ترین و ایده آل ترین دستگاه های موجود به منظور استفاده در بخش مرکزی شبکه تحت عنوان AP در ارتباطات یک نقطه به چند نقطه در فاصله های کوتاه تا +4 کیلومتر تبدیل کرده است. 

گفتنی است که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند رادیو وایرلس RBSXT SA5 ac میکروتیک را در ارتباطات نقطه به نقطه و یا به عنوان تجهیزات سمت گیرنده در ارتباطات یک نقطه به چند نقطه مورد استفاده قرار دهند.

از جمله مهم ترین ویژگی های سخت افزاری RBSXT SA5 ac می توان به برخورداری از یک پورت اترنت گیگابیت با قابلیت auto MDI/X، برخورداری از پردازنده تک هسته ای مدل QCA9557 با معماری MIPSBE و سرعت 720 مگاهرتز، بهره مندی از حافظه 128 مگابایتی، برخورداری از پورت USB Type A، دارا بودن کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 1000 میلی وات با ساختار دو قطبی اشاره نمود.

تناسب قیمت RBSXT SA5 ac میکروتیک در مقایسه با کاربردهای بی نظیر آن سبب شده است که این دستگاه یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی میکروتیک به شمار آید چرا که قیمت RBSXT SA5 ac میکروتیک بسیار مناسب است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...