تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik SXTsq 5 High Power

از {{model.count}}

MikroTik SXTsq 5 High Power

تعداد
نوع
3,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

رادیو وایرلس SXTsq5HP میکروتیک متشکل از ساختاری یکپارچه شامل آنتن و رادیو می باشد. آنتن موجود در این ساختار از نوع فلت بوده و از قدرت گیرندگی 16dBi و زاویه پوشش 23 درجه برخوردار است. لازم به ذکر است که این آنتن دارای ساختار دو قطبی می باشد.

مشخصات فنی
802.11a/n increased output power, dual chain wireless
10/100 Mbps Ethernet
600 MHz CPU, 64 MB RAM
RouterOS level 3 license (CPE or Point-to-Point)
  • SXTsq5HP میکروتیک چیست؟

محصول SXTsq5HP میکروتیک که آن را با نام تجاری SXTsq5 High Power نیز می شناسند، یکی از کاربردی ترین رادیوهای وایرلس ساخت کمپانی میکروتیک است که در فرکانس 5 گیگاهرتز از قدرت خروجی بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی و تولید شده است که برای کار در محیط های بیرونی در ارتباطات پوینت تو پوینت تا مسافت +6 کیلومتر و یا به عنوان بخش مرکزی شبکه یا تجهیزات سمت کاربر در ارتباطات یک نقطه به چند نقطه مناسب می باشد. 

رادیو وایرلس SXTsq5HP میکروتیک متشکل از ساختاری یکپارچه شامل آنتن و رادیو می باشد. آنتن موجود در این ساختار از نوع فلت بوده و از قدرت گیرندگی 16dBi و زاویه پوشش 23 درجه برخوردار است. لازم به ذکر است که این آنتن دارای ساختار دو قطبی می باشد.

طراحی و تولید دستگاه SXTsq5HP میکروتیک به گونه ای صورت پذیرفته است که این دستگاه می تواند در فرکانس 5 گیگاهرتز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و از استاندارد بی سیم 802.11a/n پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که سیستم عامل به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع Router OS با سطح دسترسی Level 4 می باشد. وجود این سیستم عامل محصول SXTsq5HP میکروتیک را به دستگاهی مناسب برای استفاده در بخش مرکزی شبکه در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه تبدیل نموده است.

  • ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری SXTsq5HP میکروتیک

گفتنی است که SXTsq5HP میکروتیک دارای یک پورت اترنت 100/10می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به برخورداری از پردازنده تک هسته ای مدل AR9344 با معماری MIPSBE و سرعت 600 مگاهرتز، بهره مندی از حافظه 64 مگابایتی، برخورداری از کارت وایرلس داخلی با توان 1250 میلی وات با ساختار دو قطبی، ابعاد 34*129*129 میلی متر، وزن 295 گرم، توان مصرفی 6 وات، قابلیت اجرای عملکرد درست در بازه دمایی -40 درجه سانتی گراد تا +70 درجه سانتی گراد، برخورداری از پوشش ضد آب، بهره مندی از قابلیت POE در پورت اترنت، وجود خروجی ارت به منظور حفاظت آنتن در مقابل حوادث ESD، وجود متعلقات و لوازم جانبی به منظور تنظیم و نصب ساده و سریع، حافظه ذخیره سازی FLASH، حداکثر نرخ انتقال داده 300 مگابیت بر ثانیه و... اشاره نمود.  

 لازم به ذکراست که قیمت SXTsq5HP میکروتیک در مقایسه با ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بی نظیر آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...