تجهیزات شبکه

روتر میکروتیک RB750Gr3 مدل hEX

از {{model.count}}

MikroTik RB750Gr3 hEX Router

گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

روتر Hex یا RB750Gr3 میکروتیک از 5 پورت اترنت و یک پورت USB Type A برخوردار می باشد. کاربران می توانند با به کارگیری پورت های مذکور دستگاه های شبکه خود همچون سوئیچ، پرینتر، مودم و... را به روتر HEX میکروتیک وصل کنند.

گارانتی
18 ماهه بیستون(با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
5 Gigabit Ethernet ports
Dual core 880 MHz CPU, 256 MB RAM
IPsec hardware encryption (~470 Mbps) support
Support for The Dude server package
microSD slot and USB
برند
میکروتیک
  •   روتر HEX میکروتیک

روترهای ساخت شرکت میکروتیک جزء قدرتمندترین و در عین حال کاربردی ترین روترهای شبکه موجود در بازار هستند. روتر HEX میکروتیک که آن را با نام RB750Gr3 نیز می شناسند، نمونه ای از پرکاربردترین روترهای میکروتیک موجود در بازار است. این روتر دارای ابعادی 28*89*113 میلی متری بوده و به دلیل برخورداری از ابعاد مناسب به یکی از محبوب ترین تجهیزات شبکه تبدیل شده است. 

روتر HEX میکروتیک از پردازنده ای دو هسته ای مدل MT7621A با معماری MMIPS و سرعت پردازش 880 مگاهرتز برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که کاربران می توانند این روتر را در رک های 5/19 اینچی قرار دهند.

روترهای هگز میکروتیک قادر به پشتیبانی از شبکه های LAN و WLAN بوده و بدین ترتیب می توانند میان دستگاه های شبکه ارتباط برقرار سازند. 

  • مشخصات و قیمت روتر HEX میکروتیک

روتر هگز میکروتیک از 5 پورت اترنت و یک پورت USB Type A برخوردار می باشد. کاربران می توانند با به کارگیری پورت های مذکور دستگاه های شبکه خود همچون سوئیچ، پرینتر، مودم و... را به روتر HEX میکروتیک وصل کنند.

لازم به ذکر است که سیستم عامل به کار گرفته شده در روتر  HEX میکروتیک از سری Router OS و Level 4 می باشد. پردازنده موجود در این روتر به منظور اجرای عملکرد بهتر و پردازش سریع تر داده های موجود حافظه رم دستگاه را به کمک می طلبد. گفتنی است که این حافظه 256 مگابایتی بوده و 16 مگابایت آن از نوع FLASH می باشد. کاربران می توانند این 16 مگابایت را به منظور ذخیره سازی داده های خود مورد استفاده قرار دهند.

منبع تغذیه روتر مذکور از قابلیت POE پشتیبانی می کند. هر دو درگاه پاور روتر هگز میکروتیک جریان برق را با ولتاژ ورودی 8 تا 30 ولت انتقال می دهند. توان مصرفی دستگاه نیز معادل 10 وات می باشد. 

برد به کار گرفته شده در ساختار روتر هگز میکروتیک قابلیت اجرای عملکرد درست در بازه دمایی -40 درجه سانتی گراد تا +60 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. وجود یک صفحه نمایش ال ای دی در ساختار این روتر که به نمایش میزان ولتاژ و PCB به صورت نموداری می پردازد، از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

قیمت روتر HEX میکروتیک یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این روتر به شمار می آید. چرا که قیمت روتر HEX میکروتیک به نسبت ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. 


روتر میکروتیک RB750Gr3 مدل hEX

hEX-میکروتیک.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...