شگفت انگیز

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik QRT5 ac

از {{model.count}}

MikroTik QRT5 ac

گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور
گارانتی
18 ماهه (با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
5 GHz 24 dBi antenna
802.11a/n/ac high power dual chain wireless
Gigabit Ethernet
720 MHz CPU, 128 MB RAM
RouterOS level 4 license (AP, CPE or Point-to-Point)
برند
میکروتیک
  • QRT5 ac میکروتیک چیست؟

محصول QRT5 ac میکروتیک که آن را با نام RB911G-5HPacD-QRT نیز می شناسید، یکی از قوی ترین رادیوهای وایرلس ساخت کمپانی میکروتیک است که در فرکانس 5 گیگاهرتز توان بالا و قدرت فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته و از استاندارد بی سیم 802.11a/c پشتیبانی می کند. طراحی و تولید این دستگاه به گونه ای صورت پذیرفته است که محصول مذکور به محصولی ایده آل برای استفاده در بخش مرکزی شبکه در ارتباطات یک نقطه به چند نقطه و یا به کارگیری در ارتباطات پوینت تو پوینت حداکثر تا مسافت 20 کیلومتر تبدیل گردد. 

محصول QRT5 ac میکروتیک از ساختاری یکپارچه شامل رادیو و آنتن تشکیل شده است. آنتن به کار گرفته شده در ساختار این محصول دارای قدرت گیرندگی 24dBi می باشد. این آنتن از نوع فلت بوده و زاویه تابش آن 10 درجه در حالت افقی و عمودی است. 

طراحی خاص دستگاه QRT5 ac میکروتیک موجب شده است که این رادیو برای اجرای عملکرد در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد 802.11a/c مناسب باشد. گفتنی است که این محصول ساخت کمپانی میکروتیک به طور کامل با استاندارد بی سیم پیشین 802.11a/n سازگاری دارد. از جمله مهم ترین قابلیت های استاندارد ac می توان حداکثر نرخ انتقال داده تا 867 مگابیت بر ثانیه، عملکرد مناسب در کانال 80 مگاهرتز و مدولاسیون QAM-256 را نام برد.

  • ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری QRT5 ac میکروتیک

سیستم عامل به کار گرفته شده در QRT5 ac میکروتیک Router OS با سطح دسترسی Level 4 می باشد. این دستگاه دارای یک پورت اترنت گیگابیت با قابلیت auto MDI/X می باشد. برخورداری از پردازنده تک هسته ای مدل QCA9557 با معماری MIPSBE و سرعت 720 مگاهرتز، برخورداری از حافظه 128 مگابایتی، بهره مندی از کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 1000 میلی وات، ابعاد 50*320*309 میلی متر، حداکثر توان مصرفی 5/11 وات، اجرای عملکرد درست در بازه دمایی -30 درجه سانتی گراد تا +60 درجه سانتی گراد، تعبیه خروجی ارت در روی بدنه به منظور تخلیه اضافه ولتاژهای ناگهانی، وجود لوازم جانبی لازم به منظور نصب سریع و راحت، تعبیه 8 چراغ ال ای دی بر روی بدنه دستگاه به منظور نمایش وضعیت پاور، پورت اترنت و کیفیت سیگنال، پشتیبانی از قابلیت POE در پورت اترنت، زاویه پوشش 10dBi و... از دیگر ویژگی ها و خصوصیات سخت افزاری مهم دستگاه QRT5 ac میکروتیک هستند. 

گفتنی است که تناسب قیمت QRT5 ac میکروتیک آن را به یکی از پرطرفدارترین دستگاه های ساخت این کمپانی تبدیل کرده است. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...