تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik DynaDish5

از {{model.count}}

MikroTik DynaDish5

تعداد
نوع
11,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور
گارانتی
18 ماهه (با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
5 GHz 25 dBi antenna
802.11a/n/ac hight power dual chain wireless
Gigabit Ethernet
720 MHz CPU, 128 MB RAM
RouterOS level 3 license (CPE or Point-to-Point)
برند
میکروتیک
  • DynaDish 5 میکروتیک چیست؟

میکروتیک یکی از برندهای معروف و صاحب نامی است که در عرصه تولید تجهیزات مقرون به صرفه و در عین حال ایده آل برای محیط های کوچک بسیار خوش درخشیده است. یکی از کاربردی ترین محصولات این شرکت DynaDish 5 میکروتیک می باشد. گفتنی است که این محصول نخستین و ارزان ترین CPE عرضه شده به بازارهای بین المللی است که با رعایت کلیه استانداردهای طراحی و فیزیکی توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید.

همان گونه که می دانید، رادیو وایرلس ها یکی از اصلی ترین تجهیزات شبکه محسوب می شوند. همچنین این دسته از محصولات نقش قابل توجهی در شبکه های دارای دوربین مدار بسته دارند. چرا که با استفاده از رادیو وایرلس ها می توان تصاویر گرفته شده را از راه دور به سوئیچ ها و سایر تجهیزات شبکه ارسال نمود.

رادیو وایرلس ها با برخورداری از آنتن های بی سیم قادر به انتقال تصاویر و اطلاعات به سایر دستگاه ها می باشند. رادیو وایرلس DynaDish 5 میکروتیک دستگاهی جدید و مناسب برای به کارگیری در فضاهای باز می باشد. این دستگاه از استاندارد 802.11a/c پشتیبانی نموده و دارای آنتن یکپارچه با قدرت گیرندگی 25dBi است. طراحی ساده و در عین حال جمع و جور این دستگاه موجب پیدایش محصولی کاملا یکپارچه شده است. بنابراین کاربران می توانند این دستگاه را به منظور نصب سریع یک لینک قابل اعتماد نقطه به نقطه مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که در ساختار DynaDish 5 میکروتیک از یک پردازنده 720 گیگاهرتزی کوالکام بهره گرفته شده است.

  • ویژگی ها و خصوصیات فنی DynaDish 5 میکروتیک

دستگاه DynaDish 5 میکروتیک دستگاهی از نوع کاربری outdoor بوده و همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، از استاندارد 802.11a/c پشتیبانی می کند. این محصول ساخت شرکت میکروتیک یکی از ایده آل ترین دستگاه های موجود برای لینک های نقطه به نقطه یا به عبارت دیگر پوینت تو پوینت در فواصل طولانی محسوب می شود.

این دستگاه دارای ابعاد 175*404 میلی متری بوده و از شبکه بی سیم WI-FI 5 پشتیبانی می کند. توان مصرفی DynaDish 5 میکروتیک 9 وات و دمای ذخیره سازی آن -40 درجه سانتی گراد تا +70 درجه سانتی گراد می باشد. 

آنتن دیش با برخورداری از برد یکپارچه dual chain در فرکانس 5 گیگاهرتز و 8 درجه پهنای پرتو به یکی از کاربردی ترین آنتن های موجود در بازار تجهیزات شبکه تبدیل شده است. بهره مندی از یک پورت اترنت یک گیگابیت از دیگر ویژگی های مهم DynaDish 5 میکروتیک می باشد. 

قیمت DynaDish 5 میکروتیک به نسبت ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بی نظیر آن بسیار مناسب می باشد و خرید DynaDish 5 میکروتیکبا توجه به قیمت آن به صرفه است.  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...