تجهیزات شبکه

رادیو وایرلس میکروتیک MikroTik LHG XL HP5

از {{model.count}}

MikroTik LHG XL HP5

تعداد
نوع
6,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
«جهت مشاوره با شماره 02191307540 تماس بگیرید.»
گارانتی
امکان پرداخت در محل
ارسال به سراسر کشور

یکی از مهم ترین ویژگی های LHG XL HP5 میکروتیک برخورداری از یک پورت اترنت با سرعت 100/10  می باشد.رادیو وایرلس LHG XL HP5 میکروتیک که آن را با نام RBLHG-5HPnD-XL نیز نامگذاری می کنند، به گونه ای طراحی شده است که عملکردی دقیق را در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/n از خود به نمایش می گذارد.قیمت رادیو میکروتیک LHG XL HP5 بسیار مناسب است.

گارانتی
18 ماهه (با مجوز سازمان تنظیم مقررات)
مشخصات فنی
5 GHz 27 dBi antenna
802.11a/n dual chain high power wireless
10/100 Mbps Ethernet
600 MHz CPU, 64 MB RAM
RouterOS level 3 license (CPE or Point-to-Point)
برند
میکروتیک

LHG XL HP5 میکروتیک  

رادیو وایرلس LHG XL HP5 میکروتیک یکی از قدرتمندترین دستگاه های ساخت کمپانی میکروتیک است که با برخورداری از توان آنتن بالا به یکی از کاربردی ترین دستگاه های رادیو وایرلس موجود برای کار در محیط های بیرونی در ارتباطات نقطه به نقطه و در فاصله های طویل تا 16 کیلومتر و یا به عنوان تجهیزات سمت کاربر در ارتباطات یک نقطه به چند نقطه تبدیل شده است. 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در صورت فراهم بودن کلیه مولفه های لازم به منظور برقراری یک ارتباط با کیفیت در شرایط نرمال دستگاه LHG XL HP5 میکروتیک قادر خواهد بود که زمینه برقراری ارتباط نقطه به نقطه تا فاصله 40 کیلومتری را مهیا سازد. 

رادیو وایرلس LHG XL HP5 میکروتیک همچون سایر رادیو وایرلس های موجود متشکل از ساختار یکپارچه رادیو و آنتن می باشد. لازم به ذکر است که قدرت گیرندگی آنتن موجود در ساختار این رادیو وایرلس 27dBi و زاویه تابش آن 6.4 گیگاهرتز به صورت افقی و عمودی می باشد.

رادیو وایرلس LHG XL HP5 میکروتیک که آن را با نام RBLHG-5HPnD-XL نیز نامگذاری می کنند، به گونه ای طراحی شده است که عملکردی دقیق را در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/n از خود به نمایش می گذارد.

سیستم عامل مورد استفاده در این رادیو وایرلس از نوع Router OS با سطح دسترسی Level3 است. این ویژگی موجب شده است که دستگاه مذکور دستگاهی مناسب به منظور استفاده در ارتباطات پوینت تو پوینت در فواصل طولانی به شمار آید.

مشخصات LHG XL HP5 میکروتیک

یکی از مهم ترین ویژگی های LHG XL HP5 میکروتیک برخورداری از یک پورت اترنت با سرعت 100/10  می باشد. برخورداری از پردازنده تک هسته ای مدل AR9344 با معماری MIPSBE و سرعت 600 مگاهرتز، بهره مندی از حافظه 64 مگابایتی، برخورداری از کارت وایرلس با توان خروجی 650 میلی وات و ساختار دو قطبی، حداکثر توان مصرفی 7 وات، ابعاد 138*595*585 میلی متر، وزن 9/29 کیلوگرم، برخورداری از منبع تغذیه POE، قابلیت عملکرد صحیح در بازه دمایی -40 درجه سانتی گراد تا +70 درجه سانتی گراد، بهره مندی از قابلیت POE در پورت اترنت و... اشاره کرد.

قیمت LHG XL HP5 میکروتیک

 تناسب قیمت LHG XL HP5 میکروتیک در مقایسه با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه آن را به یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین رادیو وایرلس های ساخت کمپانی میکروتیک تبدیل کرده است.جهت خرید LHG XL HP5 میکروتیک میتوانید با ارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...