تلفن های ویپ یالینک


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

یالینک، ارائه دهنده محصولاتی با سازگاری گسترده و انعطاف پذیر

برای آشنایی بیشتر با محصولات کمپانی یالینک در ادامه با شما خواهیم بود و اطلاعات بیشتری را درباره خود شرکت و محصولات آن ارائه خواهیم داد. هزینه های راه اندازی سرویس ویپ و کیفیت آن وابسته به تجهیزاتی است که تهیه می‌کنید؛ و به همین دلیل است که ما در پیام ماهواره سعی می‌کنیم با ارائه اطلاعات کامل، شما را به سمت خرید بهترین تجهیزات سوق دهیم. اگر قصد دارید که درباره مزیت های این شرکت و ویژگی آن اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با شرکت یالینک و محصولات آن

آشنایی بیشتر با شرکت یالینک و محصولات آن


  • معرفی یالینک

یالینک یک شرکت چینی است که در حوزه ویدئو کنفرانس و ارتباطات صوتی فعالیت می‌کند و بهترین راه حل های collaboration را با فناوری جدید و نوآورانه و با تمرکز بر کاربران ادغام کرده است.

collaboration در فارسی به مفهوم همکاری است اما در حوزه کسب و کار و به صورت کلی استفاده از فناوری، برای ساده سازی ارتباط و افزایش بهره وری است. برای مثال اگر در محیط کاری برای ساده سازی کارها از ویدئو کنفرانس استفاده می‌کنید و یا اینکه از یک پلتفرم، برای ارسال و دریافت پیام استفاده می‌کنید، پس شما هم مفهوم و مزیت collaboration را درک کرده اید.

اما ویژگی شرکت یالینک که امروز درباره آن مانور خواهیم داد، تلفن های یالینک SIP است. محصولات این شرکت در بیش از 140 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند و محبوبیت بالایی دارند. دلیل آن هم این است که محصولات این شرکت قابلیت ارتباط با محصولات سایر شرکت های فعال را دارند و سازگاری گسترده و قابلیت همکاری بسیار انعطاف پذیر را ارائه دهد.

محصولات این شرکت در کنار ادغام باکیفیت صدا و تصویر و ارائه عملکرد های ویژه، قیمت مناسبی نیز دارند و برای استفاده در هر کسب و کاری با هر حجمی مناسب هستند و نیاز هر سازمانی را برآورده خواهند کرد.


آشنایی با تلفن های یالینک

شرکت یالینک تلفن های تحت شبکه خود را در سری های مختلف تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه درباره تلفن های یالینک اطلاعات زیادی را کسب خواهید کرد.

  • conference phone

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - conference phone

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - conference phone

conference phone یا تلفن های کنفرانسی از سری CP960 می‌باشد که علاوه بر طراحی زیبا ویژگی های فوق العاده ای نیز دارند. این تلفن ها برای اتاق جلسات بزرگ و متوسط طراحی شده اند و علاوه بر پشتیبانی از WIFI به فناوری حذف نویز نیز مجهز هستند.

از ویژگی های دیگر می‌توان به سه میکروفون با کیفیت صدای HD، صفحه نمایش 5 اینچی، پشتیبانی از کنفرانس5 طرفه، پشتیبانی از بلوتوث، پورت های USB و Micro B و بسیاری از ویژگی های دیگر اشاره کرد. به صورت خلاصه CP960 ترکیبی از سادگی و فناوری ها پیشرفته است.

  • T5 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - T5 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - T5 Series phones


تلفن تحت شبکه یالینک سری T5، در 8 مدل مختلف تولید و روانه بازار شده اند. این تلفن ها برای تامین خواسته های مختلف طراحی شده اند و علاوه بر طراحی ارگونومیک با نمایشگرهای بزرگتر عرضه شده اند. صفحه نمایش HD با قابلیت تنظیم برای نورهای مختلف، کمک می‌کند تا کاربران بهترین زاویه دید را داشته باشند.

از ویژگی دیگر، قابلیت shield است که یک محافظ صدای مجازی است و باعث می‌‌شود که صدای های خارجی برای تامین ارتباط بهتر مسدود شوند.

بلوتوث و قابلیت اتصال بی سیم، پشتیبانی از 15 اکانت SIP، پورت Gigabit Ethernet دوگانه، صفحه نمایش رنگی و بسیاری ویژگی های دیگر  را به این ویژگی ها اضافه کنید، چیزی که تحویل می‌گیرید، نسل بعدی تلفن های تحت شبکه است.

  • T4 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – T4 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – T4 Series phones


این سری تلفن های یالینک با ویژگی هایی مانند رابط کاربری و صدای HD عالی طراحی شده اند و هدف اول آنها مدیران با مشغله بالا است. از ویژگی های دیگر می‌توان به بلندگو، صفحه نمایش با وضوح بالا، کلیدهای بزرگ، گزینه های پیکربندی، بهینه شده برای Skype for Business، پشتیبانی از WIFI و پشتیبانی از 1 تا 16 حساب VoIP بسته به مدل اشاره کرد.

  • T3 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – T3 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – T3 Series phones


تلفن های سری T3 یالینک همانند سری های قبلی کیفیت صدای HD را ارائه می‌دهند و از دو تماس همزمان پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی های دیگر می‌توان به صفحه نمایش 2.3 اینچ با نور پس زمینه، پشتیبانی از PoE، پورت Gigabit Ethernet، پشتیبانی از کدک Opus و پشتیبانی از حداکثر دو اکانت SIP اشاره کرد.

  • T2 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - T2 Series phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - T2 Series phones


این سری آی پی فون یالینک برای کاربرانی که رابط کاربری و صدای عالی HD نیاز دارند طراحی شده است. از ویژگی های دیگر می‌توان به بلندگو، صفحه نمایش با وضوح بالا، کلیدهای بزرگ، پشتیبانی از USB، پشتیبانی از 1 تا 12 اکانت VoIP بسته به مدل و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

  • DECT Endpoint Series

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - DECT Endpoint Series

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک - DECT Endpoint Series


قبل از هر چیز این سری از تلفن های بی سیم برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده اند و ویژگی هایی مانند بلوتوث، کیفیت صدای عالی، استقرار و کاربرد آسان را دارند.

در ضمن DECT مخفف Digital Enhanced Cordless Telecommunications است و یکی از استانداردهای wireless برای تلفن های ثابت است.

  • video phones


آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – video phones

آشنایی با تلفن تحت شبکه یالینک – video phones

قیمت تلفن یالینک

این سری از تلفن های شرکت یالینک همانطور که از نام آنها پیداست، ارائه دهنده تماس های تصویری هستند و ویژگی هایی مانند سیستم عامل اندروید 9، صفحه لمسی قابل تنظیم، صدای HD، دوربین 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از بلوتوث و WIFI، پشتیبانی از پورت HDMI و USB، پشتیبانی از PoE و Gigabit Ethernet و بسیاری از ویژگی دیگر مانند پشتیبانی از Skype for Business و Office 365 را دارد. برای استعلام از قیمت روز تلفن های یالینک با کارشناسان پیام ماهواره در تماس باشید.

آشنایی با هدست یالینک

هدست یالینک به دو نوع هدست های بی سیم و کابلی تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام کیفیت صدای فوق العاده ای دارند. هدست های بی سیم تخت عنوان سری WH تولید شده اند و علاوه بر طراحی زیبا و وزن کم، صدای HD را نیز ارائه می‌دهند و تقریبا تا 100 متر فاصله را نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت هدست یالینک

در مقابل هدست های کابلی نیز ویژگی های فوق العاده زیادی دارند و به فناوری ActiveProtection برای حفاظت از کاربران در برابر آسیب های صوتی مجهز هستند. برای استعلام از قیمت روز هدست های یالینک با کارشناسان پیام ماهواره در تماس باشید.

از ویژگی های دیگر می‌توان به صدای HD، میکروفون، بازویی با قابلیت انعطاف 330 درجه و وزن کم اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تلفن یالینک و یا سایر تجهیزات این شرکت، کافی است که به فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره مراجعه کنید. در ضمن برای خرید محصولات، به تخفیف های ما هم نگاه کنید.

دسته‌بندی