گیت وی نیوراک


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

به دلیل محبوبیت بالا و کاربرد و مزیت های فوق العاده ویپ، کسب و کارهای زیادی پیاده سازی سریع آن را در برنامه خود قرار داده اند. این افراد نیاز دارند تا درباره تجهیزات مختلف و قبل از خرید آنها اطلاعاتی کسب کنند تا بتوانند بهترین سرویس ویپ با مناسب ترین قیمت را راه اندازی کنند. در ادامه درباره شرکت نیوراک که تولید کننده طیف وسیعی از محصولات ویپ VoIP است، اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد. با پیام ماهواره همراه باشید.

معرفی شرکت نیوراک و محصولات آن


معرفی نیوراک

نیوراک یکی از شرکت های مهم و پیشتاز در حوزه تولید تجهیزات مبتنی بر SIP  است. که یکی از محصولات این شرکت تجهیزات مربوط به اجرای ویپ است. تجهیزات ویپ نیوراک، شامل تلفن های تحت شبکه،  گیت وی ها، سانترال آی پی ها و سایر محصولات دیگر است.

این شرکت در سال 2002 ایجاد شد و به عنوان یکی از شرکت های مهم در حوزه ویپ شناخته می‌شود، دلیل آن نیز ارائه محصولات باکیفیت با قیمت بسیار مناسب است که تمام کسب و کارها، توانایی خرید و استفاده از محصولات و متناسب با هر بودجه ای را دارند.

دفتر مرکزی شرکت newrock در چین است و محصولات آن در کشور ما نیز محبوبیت بالایی دارند. در ادامه درباره، گیت وی نیوراک اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد.


 گیت وی نیوراک

گیت وی نیوراک قابلیت ادغام و سازگاری با بسیاری از سافت سوئیچ ها و پروتکل های ارتباطی را دارد و از کدک ها و پروتکل های مختلفی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر پروتکل SIP و MGCP، به پردازنده هایی برای حذف echo نیز مجهز است و صدایی عالی به شما عرضه خواهد کرد.

گیت وی های نیوراک علاوه بر پشتیبانی از پروتکل های ارسال فکس T.38 و T.30، ویژگی های دیگری مانند انتقال و ارسال تماس، Caller ID، هدایت تماس، پشتیبانی از کنفرانس سه طرفه نیز پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی های دیگر این گیت وی های ویپ می‌توان به سرعت و عملکرد خوب آنها در مدیریت ترافیک و همچنین وجود محیط گرافیکی کاربر پسند برای پیکربندی و انجام تنظیمات مربوط به همه محصولات، اشاره کرد.

گیت وی FXO نیوراک و قیمت آن

 گیت وی نیوراک

معرفی شرکت نیوراک و محصولات آن


گیت وی ها وظیفه برقراری ارتباط میان خطوط تلفن و یا تجهیزات سنتی با سیستم ویپ را دارند. گیت وی های آنالوگ نیوراک به دو دسته FXO و FXS تقسیم بندی می‌شوند. انواع مختلف گیت وی های این شرکت در زیر آمده است.

  • سری HX4G نیوراک

این سری گیت وی ها برای کسب و کارهای کوچک و کارهایی که نیاز به پورت های زیادی نداشته باشند طراحی شده اند و بسیار مقرون به صرفه هستند.علاوه بر قیمت مناسب به طور کلی 2 تا 4 پورت FXO یا FXS دارند و از یک پورت WAN و یک پورت PC با حداکثر سرعت اترنت 1000 مگابیت ، پشتیبانی می‌کند.

از پروتکل های IMS و SIP و MGCP و فکس پرسرعت پشتیبانی می‌کند و ویژگی هایی مانند هدایت و انتقال و مسیریابی تماس، امنیت بالا، طراحی سخت افزاری قوی و سایر ویژگی های دیگر را دارد.

معرفی گیت وی های HX4G

معرفی گیت وی های HX4G


HX420/440 از گیت های FXO با دو و 4 پورت می‌باشند و مدل های HX402/402 از گیت های FXS هستند که به ترتیب 2 و چهار پورت دارند. در ضمن مدل HX422 دو پورت FXO و دو پورت FXS دارد.

  • سری MX8G نیوراک

این سری مانند سری قبل، برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و تمام ویژگی های سری HX4G نیوراک را دارد، با این تفاوت که تعداد پورت های آن 8 عدد است.


معرفی گیت وی های MX8Gمعرفی گیت وی های MX8G


از مدل های معرف این سری می‌توان به 8FXO که دارای 8 پورت FXO و 8FXS که 8 پورت FXS دارد اشاره کرد.

  • سری MX60E نیوراک

این سری از تجهیزات VoIP نیوراک، به عنوان یکی از گیت های با عملکرد  بالا و مقرون به صرفه شناخته می‌شوند و حداقل 16 و حداکثر 48 پورت FXO و FXS دارند. این محصول ویژگی های دیگری مانند تماس سه طرفه، انتقال و هدایت تماس، مسیریابی خودکار، Caller ID، PoE و بسیاری از ویژگی های دیگر مانند امنیت بالا و پیکربندی آسان را ارائه می‌دهد.

معرفی گیت وی های MX60E

معرفی گیت وی های MX60E


از مدل های معروف این گیت وی ها می‌توان به MX60e-16/24/32/48s که گیت های FXS با تعداد پورت های 16 و 24 و 32 و 48 هستند و مدل MX60e-16/24/32/48FXO با همان تعداد پورت ها اشاره کرد. در ضمن مدل MX60e-8S/8 و سایر مدل های دیگر، دارای پورت های ترکیبی FXO و FXS و PSTN failover می‌باشند.

PSTN failover روشی برای اتصال مودم و گوشی تلفن است که با استفاده از این قابلیت هم می‌توانید تماس های ثابت و هم تماس های VoIP را دریافت کنید.

قبل از معرفی مدل های دیگر گیت ها، برای آگاهی از قیمت گیت وی FXO نیوراک، کافی است که به پیام ماهواره مراجعه کنید.

  • سری MX120G نیوراک

این سری از گیت وی های نیوراک، عملکرد بالا و کسب و کارهای بزرگ را هدف قرار داده اند و حداکثر 96 پورت FXO و FXS دارند. از ویژگی های دیگر می‌توان به قابلیت اطمینان بالا و همچنین امنیت بالا، پشتیبانی از پروتکل T.38 برای ارسال فکس سریع، مسیریابی خودکار، تماس سه طرفه، انتقال و هدایت تماس، پشتیبانی از دو پورت Gigabit Ethernet ports و PoE و بسیاری از ویژگی های دیگر اشاره کرد.

معرفی گیت وی های MX120G

معرفی گیت وی های MX120G


از مدل های معروف این سری می‌توان به MX120G-96FXO که 96 پورت FXO دارد و MX120G-96S-D با 96 پورت FXS اشاره کرد.

 قیمت گیت وی fxs نیوراک

در بخش قبل و همزمان با معرفی گیت وی های مدل FXO، گیت وی های FXS نیز معرفی شدند. اما تفاوتی که این پورت ها با هم دارند این است که از پورت FXS، برای اتصال گوشی ها و فکس های قدیمی به ویپ استفاده می‌شود، در حالی که کاربرد FXO، برای اتصال خطوط تلفن سنتی به سیستم ویپ است.

برای اطلاع از قیمت گیت وی fxs نیوراک، با ما در ارتباط باشید و تجهیزات خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

برای خرید تمام محصولات معرفی شده و سایر محصولات دیگر و مشاهده قیمت گیت وی نیوراک، به فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره، مراجعه کنید و قیمت محصولات را با تخفیف های ویژه کمتر از نمایندگی نیوراک دریافت کنید.

دسته‌بندی